Maffia vs FBI
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Maffia vs FBI
|
Borttagen
|
" Godmorgon värst vad du ser trött ut " sa Karins och såg på Emilia.
31 jul, 2015 14:10
|
|
Borttagen
|
"Ja jag hade mycket att jobba med i går kväll sen så sov jag inte så bra" sa Emilia med en låg suck.
"Men iallafall vad gör du?" frågade Emilia
31 jul, 2015 14:16
|
|
Borttagen
|
" Jag pratar lite med mina Fågel vänner " sa Karina duvan satt på hennes axel nu.
31 jul, 2015 14:30
|
|
Borttagen
|
"ah okej Jag tänkte gå & jobba en stund så vi ses" sa Emilia & gick iväg.
31 jul, 2015 14:31
|
|
Borttagen
|
Karina såg efter henne hon borde ta det lite lungt. Hon gick ut och gick till stan då hon hade tråkigt.
31 jul, 2015 14:42
|
|
Borttagen
|
Hos FBI hade Yukito vaknat till & var helt normal igen.
Han gäspade lite sömnigt & satte sig upp.
Han såg sig sedan nyfiket omkring.
31 jul, 2015 15:06
|
|
Borttagen
|
" Men godmorgon " sa Orube hon hade tittat in och sutit där på en stol i en kvart nu. Hon hade undertiden spelat lite majong på sin mobil.
31 jul, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
"godmorgon" sa Yukito lågt & reste sig upp. Han mådde mycket bättre nu men var en aning yr & förvirrad.
31 jul, 2015 21:13
|
|
Borttagen
|
" Hur mår du? " frågade Orube hon brydde sig om sina team medlemar så hon var den man kunde räkna med att få besök av då man var sjuk eller hamnat på sjukstugan.
31 jul, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
"Rätt okej men känns konstigt på något vis." sa Yukito & kliade sig själv i bakhuvudet.
31 jul, 2015 21:20
|
Du får inte svara på den här tråden.