Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag känner mig plötsligt illamående och kryper in bakom en buske och spyr.
24 jul, 2015 19:50
|
|
Borttagen
|
Maria håller fast mig sen.
" Hur går det?" frågar hon Grey.
24 jul, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
Jag hasar ut ur busken och torkar mig på min klädnad.
"Jag tror att hon ska få en till natt i vid behov rummet", säger jag.
24 jul, 2015 20:10
|
|
Borttagen
|
24 jul, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
"Skyll dig själv idiot", säger jag.
24 jul, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag försöker rycka mig loss.
24 jul, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
"Eller vad sägs som här ute?" Frågar jag och hånler.
24 jul, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
" I min sovsal helst." säger jag irriterat.
24 jul, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
"Nä, du det kan du glömma". säger jag.
24 jul, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
" I stora alen då?" frågar jag irriterat. Maria håller hårdare.
24 jul, 2015 20:25
|
Du får inte svara på den här tråden.