Agent's of New york (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Agent's of New york (prs)
|
Borttagen
|
" varaegod " sa Aurora lungt hon började fixa lite i köket.
3 jun, 2015 08:22
|
|
Borttagen
|
"Så vart kommer vi att kunna sova någonstans?" frågade Yang.
3 jun, 2015 08:28
|
|
Borttagen
|
" ni kommer sova i gästrummet bredvid Zarinas rum " sa Aurora och började göra matlådor.
3 jun, 2015 08:30
|
|
Borttagen
|
"Uppfattat" sa Ying & Yang samtidigt.
3 jun, 2015 08:32
|
|
Borttagen
|
" ja och det är andra rummet på höger sida på över våningengen " sa Aurora.
3 jun, 2015 09:08
|
|
Borttagen
|
"Bra då vet vi." sa Yang.
"Ursäkta men skulle jag kunna få gå ut & se mig omkring?" frågade Ying nyfiket.
3 jun, 2015 09:10
|
|
Borttagen
|
" Visst får du det men va inte ute för sent " sa Aurora hon ville inte att dom skulle försvinna.
3 jun, 2015 09:12
|
|
Borttagen
|
"Tack" sa Ying & gick ut ur huset. Han såg sig omkring nyfiket.
3 jun, 2015 09:13
|
|
Borttagen
|
Albin var på väg hem han skulle gå och lägga sig så fort han kom hem.
3 jun, 2015 09:15
|
|
Borttagen
|
Ying gick omkring lite grann i staden.
"Jag undrar vem's liv jag har tagit över" sa Ying lågt till sig själv.
3 jun, 2015 09:16
|
Du får inte svara på den här tråden.