Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
12 jun, 2015 15:35
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag log och började äta.
12 jun, 2015 17:17
|
|
Borttagen
|
~Emma~
"Tycker du inte maten smakar annorlunda i år?" Sa jag fundersamt
12 jun, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Tycker den smakar som den alltid gjort" sa jag.
12 jun, 2015 17:57
|
|
Borttagen
|
~Emma~
"Nee. Jag tycker den smakar... Godare jag kan inte förklara"
13 jun, 2015 18:01
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" den kanske är godare" sa jag.
13 jun, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
~My~
"Jag heter My" jag kollade på den blonda fjärde års eleven. "My. Okej My, jag heter Olivia"
13 jun, 2015 18:05
|
|
Borttagen
|
~Vanessa~
Jag kollade ilsket mot Emilia och sen på dylan.
13 jun, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
~Emma~
Jag såg Vanessa och log retsamt mot henne och mimade "Dethär trodde du aldrig"
13 jun, 2015 18:15
|
|
Borttagen
|
~Vanessa~
Jag gav henne fingret och gick bort till Dylan.
" Jag vill bara gratta för att du och mesen har blivit ihop men jag trodde du hade en mycket bättre smak för tjejer" sa hon.
13 jun, 2015 18:16
|
Du får inte svara på den här tråden.