Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. melody malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

1 2 3 ... 26 27 28 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ställer mig bredvid Max och börjar dansa, det går ganska dåligt men det är kul ändå.

27 apr, 2015 17:41

Borttagen

Avatar


Jag började dansa till låten.

27 apr, 2015 17:42

Borttagen

Avatar


Jag kollade åt Max håll och såg hur han utklassade mig.

27 apr, 2015 17:43

Borttagen

Avatar


Jag dansade riktigt bra.

27 apr, 2015 17:43

Borttagen

Avatar


Jag började svättas av ansträgning

27 apr, 2015 17:46

Borttagen

Avatar


Låten tog slut och jag satt mig ner på golvet.

27 apr, 2015 17:47

Borttagen

Avatar


Jag svättades myket.
"Kan jag använda dushen?"

27 apr, 2015 17:47

Borttagen

Avatar


" Ja då" sa jag och log.

27 apr, 2015 17:48

Borttagen

Avatar


"Var ligger den?" frågade jag och log tillbaka.

27 apr, 2015 17:49

Borttagen

Avatar


" I badrummet" sa jag.

27 apr, 2015 17:51

1 2 3 ... 26 27 28 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

Du får inte svara på den här tråden.