Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag ställer mig bredvid Max och börjar dansa, det går ganska dåligt men det är kul ändå.
27 apr, 2015 17:41
|
|
Borttagen
|
Jag började dansa till låten.
27 apr, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Jag kollade åt Max håll och såg hur han utklassade mig.
27 apr, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
Jag började svättas av ansträgning
27 apr, 2015 17:46
|
|
Borttagen
|
Låten tog slut och jag satt mig ner på golvet.
27 apr, 2015 17:47
|
|
Borttagen
|
Jag svättades myket.
"Kan jag använda dushen?"
27 apr, 2015 17:47
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
"Var ligger den?" frågade jag och log tillbaka.
27 apr, 2015 17:49
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2015 17:51
|
Du får inte svara på den här tråden.