Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärlekscirlkeln (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlekscirlkeln (Prs)

1 2 3 ... 26 27 28 ... 32 33 34
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Får vänta och se " sa Yukio och var nu framme vid sitt hus.

4 apr, 2015 22:16

Borttagen

Avatar


"Bor du här?" frågade hon och tittade sig omkring.

4 apr, 2015 22:17

Borttagen

Avatar


" Japp här bor jag " sa Yukio och såg på sitt hus det var ett fint rött tvåvåningshus.

4 apr, 2015 22:28

Borttagen

Avatar


"Fint." sa Sally tyst och log svagt. "Aja, hejdå." sa hon lugnt.

4 apr, 2015 22:30

Borttagen

Avatar


" ses imorgon " sa Yukio och log han gick in i huset och tog av sig sin Jeansväst
" Halå " ropade han för att se om någon var hemma.

4 apr, 2015 22:51

Borttagen

Avatar


Sally gick tyst hemåt medan hon tuggade på sitt tuggummi.

Nic fnös tyst och lutade sig mot väggen.

4 apr, 2015 22:52

Borttagen

Avatar


Jonathan rättade till sina glasögon
" japanen har stält till det " sa Jonathan surt

4 apr, 2015 23:00

Borttagen

Avatar


Nic gäspade tungt.
"Jope." sa han och tittade bort mot Aurora.

4 apr, 2015 23:00

Borttagen

Avatar


Aurora satt ensam och spelade på sin mobil hon skulle ha en bildlektion till innan hon skulle sluta. Hon älsade bild och hade det som aktivitet efter skolan.

Jonathan såg på sig själv i fickspegeln han var ful sa folk och när Yuki kom så kände han sig ännu fulare än vad han redan var.

5 apr, 2015 00:05

Borttagen

Avatar


Nic tittade på Aurora, kanske det var hans chans?
"Du, Aurora, har vi några läxor den här veckan?" frågade han. Hoppades på att få ett längre svar.

5 apr, 2015 00:06

1 2 3 ... 26 27 28 ... 32 33 34

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlekscirlkeln (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.