Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
" Får vänta och se " sa Yukio och var nu framme vid sitt hus.
4 apr, 2015 22:16
|
|
Borttagen
|
"Bor du här?" frågade hon och tittade sig omkring.
4 apr, 2015 22:17
|
|
Borttagen
|
" Japp här bor jag " sa Yukio och såg på sitt hus det var ett fint rött tvåvåningshus.
4 apr, 2015 22:28
|
|
Borttagen
|
"Fint." sa Sally tyst och log svagt. "Aja, hejdå." sa hon lugnt.
4 apr, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
" ses imorgon " sa Yukio och log han gick in i huset och tog av sig sin Jeansväst
" Halå " ropade han för att se om någon var hemma.
4 apr, 2015 22:51
|
|
Borttagen
|
Sally gick tyst hemåt medan hon tuggade på sitt tuggummi.
Nic fnös tyst och lutade sig mot väggen.
4 apr, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
Jonathan rättade till sina glasögon
" japanen har stält till det " sa Jonathan surt
4 apr, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
Nic gäspade tungt.
"Jope." sa han och tittade bort mot Aurora.
4 apr, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
Aurora satt ensam och spelade på sin mobil hon skulle ha en bildlektion till innan hon skulle sluta. Hon älsade bild och hade det som aktivitet efter skolan.
Jonathan såg på sig själv i fickspegeln han var ful sa folk och när Yuki kom så kände han sig ännu fulare än vad han redan var.
5 apr, 2015 00:05
|
|
Borttagen
|
Nic tittade på Aurora, kanske det var hans chans?
"Du, Aurora, har vi några läxor den här veckan?" frågade han. Hoppades på att få ett längre svar.
5 apr, 2015 00:06
|
Du får inte svara på den här tråden.