Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Eller pojkvän, vad vet jag liksom ... Man märker inte förrän man hittar 'the one'"
18 nov, 2014 22:31 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:33 |
|
Borttagen
|
Jag lägger på ny smet.
18 nov, 2014 22:35 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:35 |
|
Borttagen
|
"Vi kan prova igen, jag hjälper dig"
18 nov, 2014 22:36 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:38 |
|
Borttagen
|
Jag lägger min hand på Nialls, som håller i stekspaden.
18 nov, 2014 22:38 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:40 |
|
Borttagen
|
Jag ser på pannkakan, och styr hans hand så att stekspaden lägger sig under.
18 nov, 2014 22:41 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen