Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Litegrann alltså" Jag tittar på några bilder upphängda på väggarna och ler svagt.
16 aug, 2014 23:27 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 23:28 |
|
Borttagen
|
Detta får mig att tänka på min egen familj. Jag suckar med ett lätt leende.
16 aug, 2014 23:31 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 23:34 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på Grace igen.
"Du har en väldigt fin familj Grace, ta vara på den" ler jag. 16 aug, 2014 23:37 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 23:39 |
|
Borttagen
|
"Aw, vad gulligt! Är det här du?" Utbrister jag och pekar på ett
foto. 17 aug, 2014 07:35 |
|
Beben
Elev |
17 aug, 2014 10:49 |
|
Borttagen
|
Jag flinar mot Grace.
17 aug, 2014 11:03 |
|
Beben
Elev |
17 aug, 2014 11:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen