Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Visst, om hon slutar att hacka på mig......
Slytherin Pride 13 jun, 2011 17:52 |
|
Minidjuret
Elev |
Ja, äntligen!
13 jun, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
Va, fattar inget?
13 jun, 2011 20:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Det är inte meningen heller
13 jun, 2011 21:04 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^ Haha
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Lollo, eftersom att du skriver så bra gör du så att folk börjar bråka! Var inte så duktig! :d
13 jun, 2011 22:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Det var inte mitt fel. Men det var jag som gjorde så de slutade bråka!
I'm so Awesome! 14 jun, 2011 11:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Det var inte mitt fel. Men det var jag som gjorde så de slutade bråka! I'm so Awesome! You are so aaawesome. 14 jun, 2011 11:32 |
|
Minidjuret
Elev |
No, I'm more awesome!
14 jun, 2011 11:50 |
|
Borttagen
|
PRECIS!
Fast... Stig Helmer är bättre... (Badankan) 14 jun, 2011 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen