PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- NEJ!!! Skrek jag
- Jag åker ifrån dig och då vill jag inte att du ska följa med, jo juste, du kanske ska kolla till din pojkvän, han kanske skulle behöva dig, för det behöver inte jag. Sa jag argt och gick där ifrån 11 maj, 2014 22:33 |
|
Borttagen
|
Jag sjönk ner på golvet och började gråta.
11 maj, 2014 22:35 |
|
Neloon
Elev |
Jag gick ner till sällskapsrummet och förbi Remus som tog tag i min hand men jag ryckte mig loss och fortsatte bort
11 maj, 2014 22:55 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och sprang efter Ali.
11 maj, 2014 22:56 |
|
Neloon
Elev |
Jag gick på Hogwarts Expressen med några andra som hade blivit relegerade
12 maj, 2014 00:02 |
|
Borttagen
|
Jag såg henne gå på Hogwarts Expressen.
- Ali snälla åk inte, bad jag sorgset. 12 maj, 2014 08:32 |
|
Neloon
Elev |
- Stick här ifrån! Skrek jag och tåget gick
12 maj, 2014 10:55 |
|
Borttagen
|
Jag sjönk ner på marken och började gråta.
12 maj, 2014 15:04 |
|
Neloon
Elev |
Jag såg Alex sjunka ner på marken när jag kollade bak. Men jag ångrade inget, jag tror att jag hade vetat länge att jag skulle sluta på Hogwarts i förtid.
12 maj, 2014 20:30 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och gick tillbaka till slottet.
Jag satt mig ner bredvid Remus. 12 maj, 2014 21:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen