Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
" Vad är det här?" Sa Saga chockat och gick fram till dörrens hon stack ut sin hand och den flög genast tillbaka.
9 apr, 2014 19:23
|
|
Borttagen
|
" Vi verkar inte kunna komma ut " sa Luna
9 apr, 2014 19:23
|
|
Borttagen
|
" Vi måste ut!" Skrek Saga och sparkade på väggarna.
9 apr, 2014 19:28
|
|
Borttagen
|
Luna försökte få upp ett fönstren
9 apr, 2014 19:29
|
|
Borttagen
|
Saga sjönk ihop på golvet och grät.
9 apr, 2014 19:30
|
|
Borttagen
|
Luna gick fram till Saga och kramade henne
9 apr, 2014 19:31
|
|
Borttagen
|
Mörker omgav huset. Saga, Luna och Anton satt runt brasan och pratade.
9 apr, 2014 19:34
|
|
Borttagen
|
(När kom dom dit känner att du tog över mina lite där )
Luna såg mot fönstret hon suckade hon ville ut ur spökhuset
9 apr, 2014 19:36
|
|
Borttagen
|
(Jag tänkte att det skulle bli enklare.. Så att det händer något.. Det ska ju börja spöka ordentligt nu)
" Hörde ni det där?" Sa Saga och tittade mot rummet i källaren.
9 apr, 2014 19:38
|
|
Borttagen
|
( Jag tillåter inte någon ta över mina karaktärer vill styra dom själv)
" Vilket då? " frågade Luna skrämt
9 apr, 2014 19:40
|
Du får inte svara på den här tråden.