The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
" Är jag? Det har jag inte märk " sa Robin
29 mar, 2014 14:59
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 15:00
|
|
Borttagen
|
Robin såg på sin hud han kände knappt sina fingrar det han inte gjort på länge
29 mar, 2014 15:01
|
|
Borttagen
|
" jag ska värma dig, sa Erika.
Hon tog tag i hans händer, hon själv var jättevarm.
29 mar, 2014 15:04
|
|
Borttagen
|
Robin såg på Erika hon var varm
" Tack " sa Robin
29 mar, 2014 15:06
|
|
Borttagen
|
" varsågod, sa hon.
Hon höll i honom länge.
29 mar, 2014 15:07
|
|
Borttagen
|
Robin kände att han började bli lite varm
" värme har jag inte känt på länge " sa Robin
29 mar, 2014 15:08
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 15:10
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 15:11
|
|
Borttagen
|
" så nu är du lite varmare, sa hon
29 mar, 2014 15:12
|
Du får inte svara på den här tråden.