Rrs (Singwithice & ErisedStone)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rrs (Singwithice & ErisedStone)
|
Borttagen
|
"Vad är det?" frågar jag och ser på det. "Är det stenhjärtat?"
26 mar, 2014 20:41
|
|
Borttagen
|
"Halva", jag tror inte den andra halvan är i London" säger jag och andas tungt.
26 mar, 2014 20:42
|
|
Borttagen
|
"Vart annars?" frågar jag.
27 mar, 2014 09:23
|
|
Borttagen
|
"Här någon stans, det var ju hit jag kom." Säger jag tyst
27 mar, 2014 09:25
|
|
Borttagen
|
"Okej ..." säger jag och nickar.
27 mar, 2014 09:26
|
|
Borttagen
|
"Jag tror inte vi behöver åka någon stans. " säger jag och suckar.
27 mar, 2014 09:27
|
|
Borttagen
|
"Jag känner inte igen det där ... men några av mina bröder kanske gör ..." säger jag och funderar.
27 mar, 2014 09:28
|
|
Borttagen
|
"Vi kan fråga?" Undrar jag.
27 mar, 2014 09:30
|
|
Borttagen
|
"Ja ..." säger jag. "Men Lewis kommer nog inte vilja hjälpa oss"
27 mar, 2014 09:32
|
|
Borttagen
|
"Har du några fler?" Frågar jag.
27 mar, 2014 09:33
|
Du får inte svara på den här tråden.