Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
- japp och då får vi använda våra egna kvastar
6 mar, 2014 15:35 |
|
superV
Elev |
6 mar, 2014 15:36 |
|
MatteSweet
Elev |
-Vi drar ner dit ändå. sa jag och vi började gå mot hogsmead. Vi gick in på tre kvastar och tog lite houngsöl och gick och satte oss. Jag drack en klunk och sade sedan:
-Larry, jag behöver berätta en sak.. Jag tror du vet det redan men det är jag som är djävulen. Skicka gärna en uggla ;) 6 mar, 2014 19:07 |
|
superV
Elev |
- Krabban jag måste berätta en sak för dig. Jag tror jag är liemanen och jag har hittat denna lie. Jag tog fram en svart dödskalls lie
- denna kan döda gud och djävulen. Jag ska döda de båda
6 mar, 2014 19:11 |
|
Glucken
Elev |
- Draken du berättade det här för mig 2000 år sen på Jesus död plus du vet att jag Ärkeänglen Gabriel.
6 mar, 2014 19:26 |
|
superV
Elev |
6 mar, 2014 19:29 |
|
Majis
Elev |
"Oh! Jag trodde inte du skulle se ut så... jaja! Du vet vem jag är! Alla har olika namn åå mig... ja... Allah är ett, sedan Jehova... men jag föredrar Larry nu!" Sa jag och log. "Men du... ska vi ta och planera den där freden nu...?"
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 6 mar, 2014 19:47 |
|
Glucken
Elev |
- jag och mina bröder Mikael och Rafael har planer på gång men det kommer ta tid
6 mar, 2014 21:33 |
|
superV
Elev |
- Vad bra. Du vet gud och djävluen försöker döda oss. De tror att de är hjältarna men egentligen är de dem som är de elaka skithögarna här. Som tur är så har jag tagit med varenda människa som har dött på min sida och vi är med i kriget
6 mar, 2014 21:37 |
|
Glucken
Elev |
- Nej jag pratar inte om krig något större
6 mar, 2014 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen