Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag tittade förundrade efter henne.
"Vad menar du?" Frågade jag henne.
30 jan, 2014 20:08
|
|
Borttagen
|
Jag svarade inte utan la mig bara i sängen och borrade ner huvudet i min brors kuddar.
30 jan, 2014 20:10
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet åt mig själv.
30 jan, 2014 20:16
|
|
Borttagen
|
-Will-
"Och vem var det där...?"
Mumlade jag fullkomligt förvirrad av situationen som skett framför mig.
30 jan, 2014 20:18
|
|
Borttagen
|
"Ingen särskild." Sa jag snabbt. Sedan log jag.
"Kom!" Jag tog hans hand igen.
30 jan, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag blev genast allvarlig.
"Du döljer något..."
Mumlade jag.
30 jan, 2014 20:31
|
|
Borttagen
|
30 jan, 2014 20:33
|
|
Borttagen
|
Jag granskade henne men släppte det sen.
30 jan, 2014 20:59
|
|
Borttagen
|
"Vad har du gjort medan jag var borta då?"
30 jan, 2014 21:06
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte lite på axlarna.
"Olika"
30 jan, 2014 21:08
|
Du får inte svara på den här tråden.