(ORP) Demonernas krig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Demonernas krig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
29 jan, 2014 19:40 |
|
Kim Potter
Elev |
Alex:
Jag böjde mig fram och kysste henne lätt på kinden. "Vi hämtar Annie och sticker", viskar jag i hennes öra och börjar springa.
29 jan, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
Alice
Jag betraktar Alex och Clary. De kanske inte ser mig, eftersom jag står i skuggorna. Alex kysser henne på kinden. Mina ögon mörknar. Jag har alltid hatat kärlek. 29 jan, 2014 20:08 |
|
Kim Potter
Elev |
29 jan, 2014 20:29 |
|
Borttagen
|
Jem kissade på sig och åt lite nerds tillsammans med Tom Cool Felton -.-'
Nej men egentligen menade jag detta; Jem sprang efter Annie.... 29 jan, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
( Oj.. Är ganska så bortrollad xD men skriver baserat på det jag läst :3 )
Tawny: Det enda jag gör är att sitta stilla under tystnad. Jag vågar inte skydda Kia, jag är fortfarande väldigt sårbar sedan all kraft jag spenderade åt att hela henne och sedan allt detta gråtande. Jag reser mig upp så fort dem har gått, och vänder mig mot Kia. Jag sprider ut min ena vinge, drar loss en fjäder från den och går fram till henne, ger henne fjäder. "Bara låt denna fjäder nudda dina läppar och jag kommer så fort jag kan. Jag vill beskydda dig, Kia." säger jag, ler försiktigt. 30 jan, 2014 17:58 |
|
Isse Weasly
Elev |
Kia
Jag tar emot fjädern. "Tack!" Säger jag och ler stort. "Men ska du gå?" Frågar jag sedan. "To be, or not to be..." -William Shakespear
30 jan, 2014 18:01 |
|
Borttagen
|
Tawny
Jag ler, skakar på huvudet samtidigt. "Nej. Jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer om du behöver hjälp." säger jag. 30 jan, 2014 18:28 |
|
Isse Weasly
Elev |
Kia
"Tack!" Uprepar jag och ler. Sen sa jag allvarligt. "Nu tycker jag vi följer efter dem där skumma männi... Personerna!" Och stoppade fjädern i väskan. "To be, or not to be..." -William Shakespear
30 jan, 2014 18:29 |
|
Kim Potter
Elev |
Annie:
Efter jag finally fått Alex att röra på sig igen så gick vi alla bort från byn. "Men vänta... Har vi inte glömt något eller...någon?"
30 jan, 2014 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen