Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

1 2 3 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag ska hämta dina assistenter, vänta här" sa Mason och gick iväg.

26 dec, 2013 14:22

Queen Boo
Elev

Avatar


Assistenterna kom in i rummet. De såg ut som typiska huvudstadsbor

jag är jättecoolig älska mig plz

26 dec, 2013 14:24

Borttagen

Avatar


Efter ett tag kom assistenterna, de var tre stycken, alla med olika hårfärg.

26 dec, 2013 14:27

Queen Boo
Elev

Avatar


"Hej Cynthia!" Sa en av dom med pipig röst. "Jag är Marlene, det här är Joselina och Nagbmeiudumnus"
Hon pekade på de andra. "Marlene, Joselina och Nagbmei.... ursäkta säg namnet igen" ss jag. Han som måste vara killen med det konstiga namnet log. "Kalla mig bara Nag"

(erisedstone??)

jag är jättecoolig älska mig plz

26 dec, 2013 14:32

Borttagen

Avatar


(Hehehe ... Hehe)

"Hej Nathan, det är vi som ska fixa dig, så att du blir helt perfekt och fin" säger en av dem. "Jag heter Enja, förresten"
"Och jag heter Noa" säger en med mörkt lila hår. "Och detta är Sandra, men hon är stum ... lång historia som vi inte hinner ta nu, nu sätter vi igång!"

25 jan, 2014 11:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag nickar. Direkt leds jag till ett stort kakelklätt rum med en stor kran i taket.
En av stylisterna vrider på en sorts ratt.

jag är jättecoolig älska mig plz

25 jan, 2014 16:43

Borttagen

Avatar


"Okej, det låter trevligt ..." säger jag.
De börjar kolla min kropp och de börjar ta bort lite hår, men inte allt.

25 jan, 2014 19:12

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag kliver in i rummet och vattnet sätts igång. Snart är jag ren och torr igen.
Stylisterna tittar på mina ben, som redan är hårlösa

jag är jättecoolig älska mig plz

25 jan, 2014 19:13

Borttagen

Avatar


"Du måste ju fortfarande se lite manlig ut" förklarar Enja med dialekt.
"Jaja" suckar jag.

25 jan, 2014 23:57

Queen Boo
Elev

Avatar


En stund senare inspekterar jag kläderna. Jag har fortfarande inte fått se mig själv i spegeln....

jag är jättecoolig älska mig plz

26 jan, 2014 11:33

1 2 3 ... 25 26 27

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!

Du får inte svara på den här tråden.