Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag slukar resten av maten och rapar sedan högt.
"Ojsingen!" flinar jag.
6 nov, 2013 00:20
|
|
Borttagen
|
Jag ler men Cornelia ser inte lika road ut. Jag är snart färdig så jag vänder mig mot Cornelia:
"Jag väntar på dig."
Hon ler tacksamt och fortsätter på sin mat.
6 nov, 2013 00:21
|
|
Borttagen
|
- Inte jag! Säger jag lätt och reser mig upp.
- Jag går till sällskapet och vilar lite, kom om ni vill!
6 nov, 2013 00:23
|
|
Borttagen
|
"Ses sen", jag vänder mig mot Cornelia som vinkar lätt. När hon gått pratar vi lite om allt möjligt, mest om lektionerna vi haft idag.
6 nov, 2013 00:26
|
|
Borttagen
|
Jag går upp till sällskapsrummet och lägger mig i en soffa.
6 nov, 2013 08:15
|
|
Borttagen
|
Cornelia äter upp sin mat i slow maotion. Helst skulle jag vilja gå upp och göra klart läxan, men jag kan inte bara lämna henne.
6 nov, 2013 12:33
|
|
Borttagen
|
Ted kommer till sällskapsrummet och sätter sig vid mig.
- Är vi kompisar? Frågar jag.
- Klart vi är dummer! Flinar han. Jag ler lyckligt. Två vänner!
6 nov, 2013 14:25
|
|
Borttagen
|
"Är du klar?", jag ler mot henne och ser på den tomma tallriken.
"Ja, ska vi gå nu?", även fast hon frågade behövdes det inget svar. Vi reste oss och gick ut ur Stora Salen.
"Vi är tillbaks!!", jag hoppar ner och landar i en av de röda sofforna.
6 nov, 2013 20:24
|
|
Borttagen
|
Jag ser upp på Brian och Cornelia och nickar lätt. Sedan fortsätter jag prata mugglare med Teddy.
6 nov, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
"Vad pratar ni om?", jag använde min väns systers otroligt jobbiga tjejröst och himlade med ögonen. Teddy fnissade och sa att det handlade om mugglare.
"Läser du mugglarstudier Ted?"
6 nov, 2013 21:00
|
Du får inte svara på den här tråden.