Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Fel. Det var ekorrarna. Du var nog... Hm... En vampyr!"
25 sep, 2013 20:40
|
|
Borttagen
|
Jag återvände med ett ryck och stirrade på honom.
25 sep, 2013 20:40
|
|
Borttagen
|
"Där ser ni! Jag hade rätt!" Skrockade Mr. Pettson.
25 sep, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen.
"Och om jag inte misstar mig var du nog en Japansk spindelkrabba"
Mumlade jag.
25 sep, 2013 20:43
|
|
Borttagen
|
"Antagligen!" Han skockade igen.
25 sep, 2013 20:44
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen igen och återvände än en gång till mina tankar.
25 sep, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
Tiden gick väldigt fort.
-2 timmar senare-
-Wee Smith, fantastisk söt vampyr med hemsk bakgrund.
Namnet uttalas Ve-
Jag kände hur vampyren satte sig bredvid mig.
Han var jäkligt snygg.
25 sep, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
[det uttalas Wii]
Jag satte mig bredvid någon utan att se efter vem det var.
25 sep, 2013 20:52
|
|
Borttagen
|
"Tjenare. Vilket slags blod föredrar du?" Viskade jag i hans höra.
25 sep, 2013 20:53
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade till och vände blicken mot den jag suttit mig bredvid.
25 sep, 2013 20:55
|
Du får inte svara på den här tråden.