(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick in i stora salen och satte mig vid ett ganska så tomt bord. Leo,simon och Kasper var dem enda som satt vid bordet mer än jag.
"Tjena grabbar,sa jag högt 3 sep, 2013 15:21 |
|
evee
Elev |
"Pling" Kasper igen.
"Absolut! *skrattar*" "Gud! *suck*" svarar jag Kasper: Jag visar de andra vid bordet, "Kaxig hon är, det gillar jag" ![]() ![]()
3 sep, 2013 15:25 |
|
Borttagen
|
Jag suckar när jag ser Kaspers sms från Abby.
Jag klev upp och gick mot rita. 3 sep, 2013 15:28 |
|
evee
Elev |
Kasper:
"Vad ska jag skriva nu då?" frågar jag killarna vid bordet. "Om hon är singel?" svarade Simon upphetsat. "haha, okej". "Äru singel?" skriver jag och skickar. Abby: "Pling" Jag läser. "Kom, så får du ditt svar ![]() ![]()
3 sep, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
"Hej Jackie,sa Rita när hon fick syn på mig.
"Hej,sa jag och log charmigt. Plötsligt kom Emma och Olivia fram till mig. "Hej Jack,sa dem i mun på varandra.Kan inte du hjälpa oss med en sak? "Absolut tjejer sa jag och log. 3 sep, 2013 15:39 |
|
evee
Elev |
Kasper kommer gående ut från stora salen och jag och möter honom.
"Hej" Säger jag vänligt och ger honom en örfil. Jag går in i jag stora salen. ![]() ![]()
3 sep, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
"Vi behöver hjälp att välja klänning till balen som är ikväll.
Dem tog med mig till Emmas rum och klädde av sig. Jag blev upphetsad när jag såg deras halvnakna kroppar. Dem tog fram en klänning i taget och klädde på sig dem. Jag valde en gul klänning åt Olivia och en ljusrosa klänning åt Emma. 3 sep, 2013 16:00 |
|
evee
Elev |
Jag gick till rita, "du är ju bra på mode och sådant eller hur?"
"JA visst!" hon strålade upp. "Kan du hjälpa mig att välja klänning till balen?" "Visst" sa hon och vi gick upp. ![]() ![]()
3 sep, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Jag gick ner till stora salen. Förberedelseceremonin inför balen skulle börja om en kvart.
Jag satte mig ner vid ett bord 3 sep, 2013 16:09 |
|
evee
Elev |
"Rita, tycker du jag ska ha den här" jag provade den, den var i en grön ton.
"Eller den här?" jag provade den andra. "Den där" Sa hon och log den passar dina ögon. Den var himmelsblå och turkos. "Tack" Jag bytte om till mina vanliga kläder igen och la den blåa på sängen. ![]() ![]()
3 sep, 2013 16:14 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen