(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fnittrade.
31 aug, 2013 21:28 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag ska prara med Simon"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
- Okej.
31 aug, 2013 21:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag berättar för henne om det jsg läst.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar noga
31 aug, 2013 21:39 |
|
Queen Boo
Elev |
"Så vad säger du?"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar noga
31 aug, 2013 21:40 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hallå"
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
- Mmm...säger jag, och rycks ut från mina tankar, som plötsligt gått övervtill Erik.
31 aug, 2013 21:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar fundersamt på henne.
jag är jättecoolig älska mig plz 31 aug, 2013 21:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen