Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Och jag dig " Sa jag och drog till mig Mas igen
7 aug, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
jag klev av från Kelly, hon stönade så , " är det första gången " sa jag
7 aug, 2013 23:22 |
|
Borttagen
|
" Nej, tredje " Sa jag glatt
7 aug, 2013 23:22 |
|
Borttagen
|
Luke tittade med intensiv blick på mig.han drog av mina stringtrosor.
"gör mig hård viskade han i mitt öra. 7 aug, 2013 23:23 |
|
Borttagen
|
Jaha, vilka? Sa jag nyfiket
7 aug, 2013 23:23 |
|
Borttagen
|
" Jake och Andreas " Sa jag
7 aug, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
jag började smeka Luke fortare och fortare
7 aug, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
Var de bättre än mig sa jag undrande
7 aug, 2013 23:24 |
|
KajsaRC2001
Elev |
7 aug, 2013 23:27 |
|
Borttagen
|
" Nej " Sa jag och reste mig upp
7 aug, 2013 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen