(Prs) Monster skolan.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Monster skolan.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YES
Elev |
4 aug, 2013 16:39 |
|
Borttagen
|
" Börja fundera på hur man tar sig ut ur skolan sa Jack
4 aug, 2013 16:41 |
|
YES
Elev |
"Ja. Fast vad finns det mer att fundera på? Det är väll bara att gå ut ur skolan och sedan ta sig dör ifrån." Säger Alice.
Whatever
4 aug, 2013 16:51 |
|
Borttagen
|
" Men tänk om skolan är typ låst sa Jack
4 aug, 2013 16:52 |
|
YES
Elev |
"Ja... Då får vi ta oss ut genom fönstret." Säger Alice som att det vore det enklaste i världen.
Whatever
4 aug, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
" visst visst ska vi krossa fönsteret och få folk efter oss på en gång ? frågade Jack
4 aug, 2013 17:02 |
|
YES
Elev |
"Du behöver inte låta så där. Förresten kan vi faktisk ÖPPNA fönstret." Säger Alice irriterat.
Whatever
4 aug, 2013 17:17 |
|
Borttagen
|
Jack såg mot fönsteret i deras rum det verkade vara lås på det
4 aug, 2013 17:20 |
|
YES
Elev |
"Och föresten så kan man ju krossa fönstret nu när alla är på lektion." Säger Alice fortfarande lika irriterat.
Whatever
4 aug, 2013 17:23 |
|
Borttagen
|
" Det är kanske bäst att vi rymmer nu sa Jack
4 aug, 2013 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen