Scorpius & Rose, förbjuden kärlek (Next Generation)
Forum > Fanfiction > Scorpius & Rose, förbjuden kärlek (Next Generation)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mixy
Elev |
Hej allihopa!
Jag är ledsen för att jag inte har varigt inne här på evigheter, men jag har haft ganska mycket att göra den senaste tiden. Jag började i en ny skola för snart 4 veckor sedan, jag har en del läxor, aktiviteter efter skolan och dessutom att träffa mina gamla kompisar. Men jag kan i alla fall berätta för er att jag skriver igen! Jag har börjat på en fanfiction, jag vet inte om jag kommer att bli nöjd med den, eller om jag kommer vilja posta den, vi får se! Jag har inte skrivit mycket, och grejen är att jag hinner nästan aldrig skriva, så det kan ta ett tag innan jag postar ett kapitel. Men när det händer så kommer jag säga till er! Kram --Stella "Bokhandlare by day, misslyckad författare by night" 29 sep, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mixy: Hej allihopa! Jag är ledsen för att jag inte har varigt inne här på evigheter, men jag har haft ganska mycket att göra den senaste tiden. Jag började i en ny skola för snart 4 veckor sedan, jag har en del läxor, aktiviteter efter skolan och dessutom att träffa mina gamla kompisar. Men jag kan i alla fall berätta för er att jag skriver igen! Jag har börjat på en fanfiction, jag vet inte om jag kommer att bli nöjd med den, eller om jag kommer vilja posta den, vi får se! Jag har inte skrivit mycket, och grejen är att jag hinner nästan aldrig skriva, så det kan ta ett tag innan jag postar ett kapitel. Men när det händer så kommer jag säga till er! Kram --Stella Jaa!!! 29 sep, 2013 17:23 |
|
Ariana Potter
Elev |
Skrivet av Mixy: Taack!Hej allihopa! Jag är ledsen för att jag inte har varigt inne här på evigheter, men jag har haft ganska mycket att göra den senaste tiden. Jag började i en ny skola för snart 4 veckor sedan, jag har en del läxor, aktiviteter efter skolan och dessutom att träffa mina gamla kompisar. Men jag kan i alla fall berätta för er att jag skriver igen! Jag har börjat på en fanfiction, jag vet inte om jag kommer att bli nöjd med den, eller om jag kommer vilja posta den, vi får se! Jag har inte skrivit mycket, och grejen är att jag hinner nästan aldrig skriva, så det kan ta ett tag innan jag postar ett kapitel. Men när det händer så kommer jag säga till er! Kram --Stella 30 sep, 2013 07:21 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Skrivet av Mixy: Hej allihopa! Jag är ledsen för att jag inte har varigt inne här på evigheter, men jag har haft ganska mycket att göra den senaste tiden. Jag började i en ny skola för snart 4 veckor sedan, jag har en del läxor, aktiviteter efter skolan och dessutom att träffa mina gamla kompisar. Men jag kan i alla fall berätta för er att jag skriver igen! Jag har börjat på en fanfiction, jag vet inte om jag kommer att bli nöjd med den, eller om jag kommer vilja posta den, vi får se! Jag har inte skrivit mycket, och grejen är att jag hinner nästan aldrig skriva, så det kan ta ett tag innan jag postar ett kapitel. Men när det händer så kommer jag säga till er! Kram --Stella Jaaa! Topppen! Du får gärna överösa mig med taggar! ♥ ![]()
1 okt, 2013 10:14 |
|
Tina
Elev |
Jaa!Fortsätt skriva det du skriver det är asbra.
Smile and laugh 1 okt, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
bevakar forfarande
13 okt, 2013 08:08 |
|
C3R4
Elev |
Skrivet av Borttagen: bevakar forfarande Jag med ♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 13 okt, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
meeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr nuuuuu !!!
14 okt, 2013 14:32 |
|
Borttagen
|
Samma här c: 14 okt, 2013 14:42 |
|
Borttagen
|
Meeer
19 okt, 2013 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen