Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco
4 aug, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog vilja spela Mcgonagall eller Molly
5 aug, 2012 09:26 |
|
Ron lovegod
Elev |
Cedric
5 aug, 2012 16:12 |
|
Mick-Mi
Elev |
Jag skulle vilja spela Professor McGonagall, särskilt när hon övervakar Lee Jordan's refererande av Quidditch-matcherna.
"Jordan, har du betalt för att göra reklam för Åskviggen?!" xD
5 aug, 2012 16:16 |
|
Ron lovegod
Elev |
Jag vill spela Cedric
5 aug, 2012 16:22 |
|
Julle
Elev |
5 aug, 2012 16:30 |
|
Ron lovegod
Elev |
Cedric
5 aug, 2012 17:12 |
|
Ron lovegod
Elev |
Cedric
5 aug, 2012 18:06 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
5 aug, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Hermione lätt! Annars Ginny.
5 aug, 2012 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen