NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska man skriva novellen på sidan, eller på t.ex word?
2 nov, 2012 19:14 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Ska man skriva novellen på sidan, eller på t.ex word? I word without something there is no nothing 2 nov, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Okej
2 nov, 2012 19:31 |
|
Ellociraptor
Elev |
Nu så! Beväpnad med ett paket vindruvor där jag bara får ta en per 100 ord jag skriver ska jag nog kunna nå 5k idag!
2 nov, 2012 19:39 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ellociraptor: Nu så! Beväpnad med ett paket vindruvor där jag bara får ta en per 100 ord jag skriver ska jag nog kunna nå 5k idag! Mmm vindruvor... Kan jag få en också för varje 100 ord du skriver? without something there is no nothing 2 nov, 2012 19:41 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Fan vad sugen på vindruvor jag blev bara för det, hahaha...Nu så! Beväpnad med ett paket vindruvor där jag bara får ta en per 100 ord jag skriver ska jag nog kunna nå 5k idag! Jag kanske borde gå ned och titta ifall det finns något här hemma som jag kan ge mig själv som belöning eller åtminstone ha och äta medan jag skriver (jag blir irriterande nog förbannat hungrig av att skriva...). x'd Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 2 nov, 2012 19:42 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Nu så! Beväpnad med ett paket vindruvor där jag bara får ta en per 100 ord jag skriver ska jag nog kunna nå 5k idag! Jag ska plocka fram russin och göra som du gör fast med russin Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 19:42 |
|
Ellociraptor
Elev |
Li Neee, då kommer jag inte ha några kvar!
Caius Gör det! Det är alltid nice med snacks om inte annat. ^^ LucyMalfoy Do it! Det funkar jättebra att ge sig själv små belöningar faktiskt. ^^2 nov, 2012 19:45 |
LucyMalfoy
Elev |
Ellociraptor Jag vet och jag ligger under med några tusen ord
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
3400!!
Jag känner mig faktiskt duktigt 2 nov, 2012 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen