Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Aily blänger på dom.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 nov, 2012 16:59 |
|
Winny Geasley
Elev |
Alex blänger tillbaka.
"Syskonkärlek!" utbrister Naima. 6 nov, 2012 17:01 |
|
amanda1104
Elev |
Båda börjar blänga på henne istället. Tyler skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 nov, 2012 17:02 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima skrattar också.
"Förlåt! Jag var tvungen!" pressar Naima fram genom skrattanfallen. 6 nov, 2012 17:03 |
|
amanda1104
Elev |
Snart skrattar dom alla fyra.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 nov, 2012 17:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
Det känns bra att skratta tillsammans med Alex. Och de andra.
6 nov, 2012 17:05 |
|
amanda1104
Elev |
"Sch" säger plötsligt Tyler och ställer sig upp. Aily slutar skratta.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 nov, 2012 17:06 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Vad är det?" frågar Naima.
6 nov, 2012 17:06 |
|
amanda1104
Elev |
Då hör Aily det också. Det är någon utanför. Och personen gråter.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 nov, 2012 17:08 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Jag kan gå och öppna." viskar Tyler.
6 nov, 2012 17:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen