Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 26 27 28 ... 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Aily blänger på dom.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 nov, 2012 16:59

Winny Geasley
Elev

Avatar


Alex blänger tillbaka.
"Syskonkärlek!" utbrister Naima.

6 nov, 2012 17:01

amanda1104
Elev

Avatar


Båda börjar blänga på henne istället. Tyler skrattar.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 nov, 2012 17:02

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima skrattar också.
"Förlåt! Jag var tvungen!" pressar Naima fram genom skrattanfallen.

6 nov, 2012 17:03

amanda1104
Elev

Avatar


Snart skrattar dom alla fyra.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 nov, 2012 17:04

Winny Geasley
Elev

Avatar


Det känns bra att skratta tillsammans med Alex. Och de andra.

6 nov, 2012 17:05

amanda1104
Elev

Avatar


"Sch" säger plötsligt Tyler och ställer sig upp. Aily slutar skratta.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 nov, 2012 17:06

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Vad är det?" frågar Naima.

6 nov, 2012 17:06

amanda1104
Elev

Avatar


Då hör Aily det också. Det är någon utanför. Och personen gråter.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

6 nov, 2012 17:08

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Jag kan gå och öppna." viskar Tyler.

6 nov, 2012 17:09

1 2 3 ... 26 27 28 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.