Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: *fnys* kanske det kanske... Skrivet av Minihäst: (Allt om inte kapitlet kommer har jag vissa krav i sånna falla...) Jag vill ha bilder på världens finaste kakor så att jag kan sitt och dräggla framför datorn ^^ annars kan du skicka på posten =) Så typiskt dej Minihäst ❤another day, another slay 26 feb, 2013 19:37 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
[img]http:/ 2 mar, 2013 10:08 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: förlåt, blev sjuk i feber igår Men Gud du måste väll inte säga förlåt för att du fick feber heller! Men vad roligt att du är frisk(för det är du väll nu?) och väldigt kul att det kanske kommer ett nyt kapitel *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 2 mar, 2013 10:31 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Ginny Weasley 01: förlåt, blev sjuk i feber igår Men Gud du måste väll inte säga förlåt för att du fick feber heller! Men vad roligt att du är frisk(för det är du väll nu?) och väldigt kul att det kanske kommer ett nyt kapitel Jag är inte riktigt frisk, har en kraftig förkylning [img]http:/ 2 mar, 2013 10:40 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Ginny Weasley 01: förlåt, blev sjuk i feber igår Men Gud du måste väll inte säga förlåt för att du fick feber heller! Men vad roligt att du är frisk(för det är du väll nu?) och väldigt kul att det kanske kommer ett nyt kapitel Jag är inte riktigt frisk, har en kraftig förkylning Äsch,det är så jobbigt att var förkyld(stakare) *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 2 mar, 2013 10:41 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: Mmm yumiiii! (Du är lite läskig har va? Hur kunde du veta att jag är beroende av choklad??? 0.o)❤förlåt, blev sjuk i feber igår another day, another slay 2 mar, 2013 11:20 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av Ginny Weasley 01: Mmm yumiiii! (Du är lite läskig har va? Hur kunde du veta att jag är beroende av choklad??? 0.o)❤ förlåt, blev sjuk i feber igår Hehe du e lite random som jag och då älskar man choklad ♥ #lovechoklad [img]http:/ 2 mar, 2013 11:42 |
|
Borttagen
|
Fortsätt
2 mar, 2013 13:01 |
|
Annispop
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: Och om det inte kommer då får ni två kakor! ;D Where is my cookies???!!! Skoja bara, jag är också sjuk
4 mar, 2013 14:23 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Kommer inte komma på ett tag, bär ett gips på 200 ton.... PÅ min höger hand . Kan inte skriva så bra.
[img]http:/ 15 mar, 2013 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen