Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
1 dec, 2011 11:51 |
|
Jossi
Elev |
Neville har blivit snyggare nu när han har blivit äldre... Och tja, Draco är väl ganska snygg. Och Ron, helt klart!
Och Harry lite kanske, men bara som personen Harry och inte Daniel. hehe. Ja, jag vet inte riktigt. : ( ![]() ![]()
1 dec, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
TOMIBOII ÄR SÖTAST, OKBRA.
hehe 1 dec, 2011 13:43 |
|
prongs
Elev |
det finns så många assååå..!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 13:47 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Alla i hp ettan!!!!! asså de som går på ettan då...
Imagination and dreaming is my life 1 dec, 2011 14:06 |
|
prongs
Elev |
jaa, så söta när de var små! asså sjukt vilken skillnad på harry i 1 och 7! och alla andra förstås!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 14:43 |
|
Dracossister
Elev |
1 dec, 2011 14:47 |
|
prongs
Elev |
men harry var ju DÖgullig när han var liten!! asså... draco blir man bara äcklad av för att han ser ut som en slisk elaking liksom.. men själva ansiktet å så om man kollar tom felton är ju DÖDSsnyggt!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 14:49 |
|
Lydia!
Elev |
Jag tycker typ att Ron, Fred, George och Draco är söta ♥
Sen tycker jag att Fred & George är JÄTTE snygga!! ♥ R.I.P FRED WEASLEY ♥ 1 dec, 2011 15:16 |
|
STORrY
Elev |
I filmen Grindewald (ett Jamie fan)
I böckerna tror jag att jag har tänkt mig tom som rätt snygg Kawaii :3 1 dec, 2011 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen