Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lily~James - Always and forever [SV]

Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]

1 2 3 ... 26 27 28 ... 48 49 50
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aw TACK! ♥

Hehe jag önskar alla ondskefulla människor som mobbar mig visste hur många fans jag har här
De skulle bli värsta

Hursomhelst tänkte jag berätta att jag dansar två danser, en heter Rock'n'roll och en heter Dubbelbugg. (Sök på Youtube om ni vill veta vad det är) Om ca två veckor ska vi åka runt i tio olika skolor och visa våra danser (som typ PR för dansklubben) och vi (jag och mina partners, man är tre i dubbelbugg och två i Rock'n'roll, men en av mina partners i dubbelbugg är min Rock'n'roll-partner) hade en timme på oss att träna ihop en helt ny koreografi igår.
Vi kom på den, men kan den inte utantill så vi skrev upp allting och övar hemma istället.
Så, ungefär 40-60 minuter varje kväll som jag hellre hade velat skriva på, går till träning.
Som tur är har jag lite på lager - jag har nyss avslutat kapitel 26 Jag kommer inte skicka alla på en gång för då blir det ju ingenting de dagarna när jag inte har möjlighet att skriva alls.


Nu har jag tränat i tre timmar så nu tar jag lite välförtjänt godis och sätter mig på mitt rum och skriver

17 aug, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


MOBBAR NÅGON DIG,de borde få en hermione smäll

17 aug, 2012 19:20

Borttagen

Avatar


Hehe ja det svider nog lite av Dracos min att döma

17 aug, 2012 19:21

Borttagen

Avatar


mm -

17 aug, 2012 19:23

Ginny!!!!
Elev

Avatar


HUR FAN KAN NÅGON MOBBA NÅGON SÅ AWESOME PERSON SOM DU?! Du är snäll, begåvad, söt... Hur kan någon ens tänka TANKEN att mobba någon som dig?! D:

Hälsa från mig att de är idioter.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

17 aug, 2012 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Aw TACK! ♥

Hehe jag önskar alla ondskefulla människor som mobbar mig visste hur många fans jag har här
De skulle bli värsta

Hursomhelst tänkte jag berätta att jag dansar två danser, en heter Rock'n'roll och en heter Dubbelbugg. (Sök på Youtube om ni vill veta vad det är) Om ca två veckor ska vi åka runt i tio olika skolor och visa våra danser (som typ PR för dansklubben) och vi (jag och mina partners, man är tre i dubbelbugg och två i Rock'n'roll, men en av mina partners i dubbelbugg är min Rock'n'roll-partner) hade en timme på oss att träna ihop en helt ny koreografi igår.
Vi kom på den, men kan den inte utantill så vi skrev upp allting och övar hemma istället.
Så, ungefär 40-60 minuter varje kväll som jag hellre hade velat skriva på, går till träning.
Som tur är har jag lite på lager - jag har nyss avslutat kapitel 26 Jag kommer inte skicka alla på en gång för då blir det ju ingenting de dagarna när jag inte har möjlighet att skriva alls.


Nu har jag tränat i tre timmar så nu tar jag lite välförtjänt godis och sätter mig på mitt rum och skriver


Du får visa idioterna (mobbarna) den här ficen, så får vi se hur kaxiga dom blir o.O

Men du kan väl skicka ut kapitel? Snäälla! *flynn rider's smältblick*

17 aug, 2012 19:24

Hermia
Elev

Avatar

+1


Hur i all världens namn kan någon mobba en så fantastiskt underbar person som dig? Vad är det för konstiga människor?

Once a MADling, always a MADling

17 aug, 2012 19:33

VattenBlå
Elev

Avatar


JÄTTEJÄTTEBRAAAA!!!! :3333

Lycka till med dansgrejen xD ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lwif3i8M1g1r7vto9o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fb0467b0d84afec049a886d37f4987537%2Ftumblr_mgjf5uom9r1qe05tpo3_250.gif

17 aug, 2012 20:35

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


*samlar ihop en hemlig grupp full med trollstavar mot NTonks' mobbare*


Lycka till med dansen!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

18 aug, 2012 00:14

Borttagen

Avatar


NTONKS ARME!
hehehe or not...
Tack för lycka till och sympati (inte te denhär gången om någon förstår vad jag menar med det)


Hehe jag har så fullt upp med att skriva så jag glömmer skicka! Det kommer strax!

P.s idag kommer jag göra lite annat, för jag har startat en Facebooksida som heter ''The typical Harry Potter - nörd'' som jag kommer hålla på med att få igång idag. Gilla om ni vill Men jag har kapitel på lager som jag kommer skicka ändå

18 aug, 2012 10:42

1 2 3 ... 26 27 28 ... 48 49 50

Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]

Du får inte svara på den här tråden.