Mitt Mugglis games
Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
14 jul, 2012 13:09 |
|
cikki
Elev |
MajPej♥, nu har jag skrivit din mall. hoppas den blev okej...
14 jul, 2012 13:35 |
|
lumos1
Elev |
14 jul, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Längar tills riktiga TMG kommer ut...
*ser ut som Luna Lovegood med sitt drömmande uttryck* 14 jul, 2012 13:37 |
|
isaangel
Elev |
14 jul, 2012 13:59 |
|
cikki
Elev |
kommer snart...
14 jul, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
Bra! ^^
Jag förrväntar mig att när kommer hem från parken(Eftersom min syrra tjatar så) så förrväntar jag mig att få läsa en litn del...♥ 14 jul, 2012 14:06 |
|
isaangel
Elev |
14 jul, 2012 14:07 |
|
cikki
Elev |
Här kommer mer!
Dom två bästisarna MajPej♥ och Dramione99 stod på torget i distrikt 2. Det var deras andra slåtter. Båda ville vara med frivilligt. Dom hade tränat tillsammans. I många år. Dom ville vara med tillsammans. Det skulle bli kul, tyckte dom. Båda var starka och snabba. Dom kunde hantera vapen. Dom visste hur man dödade. Det var enkelt att döda. Båda älskade att träna. I år tänkte dom anmäla sig som frivilliga. Tillsammans. Dom ville se vem av dom som var bäst. Nån av dom skulle vinna. Båda hanterade kniv bäst. Det kände dom på sig. Men dom stod i alla fall och väntade på att namnen skulle dras. Egentligen behövde man inte dra, för det var så många frivilliga. Men, det var ju en regel. Izabelle Kamn kom upp på scenen. Hon skulle dra namnen. Hon hade zebrarandigt hår och passande kläder. Izabelle hade dragit året innan men då var temat leopard. Hon såg i alla fall bättre utseende än han som hade dragit innan henne. Han hade varit hälften hund och hälften människa. Men Izabelle stoppar i alla fall ner handen i lottklotet och väljer lapp omsorgsfullt. Flera gånger ser man hur hon tar en lapp och sedan väljer en ny. Hon håller på så i några minuter innan hon slutligen väljer lapp och vecklar ut den. Hon harklar sig några gånger innan hon läser lappen. ”Dramione99!” säger hon med sin löjliga huvudstadsdialekt. Dramione99 blir jätteglad och skuttar upp på scenen. MajPej♥ tittar på henne. Izabelle tar en ny lapp. Slätar ut den och läser namnet. ”MajPej♥!” MajPej♥ blir jätteglad hon med. Hon springer upp och ställer sig bredvid sin bästis. ”Har vi några frivilliga?” Undrar Izabelle. ”NEJ!!!” skriker dom utvalda. ”Va?” undrar Izabelle. Dom förklarar att eftersom dom blev valda och är frivilliga så måste dom få en plats. ”Ni har rätt”.säger Izabelle. Dög det? 14 jul, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
SUPER! ♥
Kom precis hem! Hur många slottrar är det kvar 14 jul, 2012 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen