THE POTTERHUNGER GAMES
Forum > Fanfiction > THE POTTERHUNGER GAMES
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Borttagen: kanonskotten kommer i nästa del mohaha... :3Dog jag eller svimmade jag bara??????? Läs min profil för info... 1 jul, 2012 16:15 |
|
amanda1104
Elev |
^Inte bra. Inte bra inte bra
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jul, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Jag undrar okså om jag dog!!?
1 jul, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Gaah! I don't understand a shit. Har precis kommit hem från ett HP-konvent så jag är astrött.
1 jul, 2012 16:15 |
|
PotterHunger
Elev |
Ni får lugna ner er lite, just nu finns det bara en fungerande dator i mitt hus. Min "datatid" förbrukade jag imorse + att jag fick lägga ut ett kapitel nyss.
Nu har min bror datorn, och jag kan inte ändra infon på första sidan. Förstår ni? Kanske får datorn ikväll, och då LOVAR jag att ändra så ni ser de döda och levande. Kan ni hålla ut? Läs min profil för info... 1 jul, 2012 16:22 |
|
amanda1104
Elev |
^Vi håller ut Lovar!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jul, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHunger: Ni får lugna ner er lite, just nu finns det bara en fungerande dator i mitt hus. Min "datatid" förbrukade jag imorse + att jag fick lägga ut ett kapitel nyss. Nu har min bror datorn, och jag kan inte ändra infon på första sidan. Förstår ni? Kanske får datorn ikväll, och då LOVAR jag att ändra så ni ser de döda och levande. Kan ni hålla ut? Klart vi kan!!!! 1 jul, 2012 16:22 |
|
PotterHunger
Elev |
^ det glädjer mig
Läs min profil för info... 1 jul, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Bra! Jag lever
Jag anser fortfarande att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor 1 jul, 2012 17:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 1 kl. 17:16
|
|
MissFniss
Elev |
1 jul, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen