Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 12 aug, 2012 16:37 |
|
Måntass
Elev |
12 aug, 2012 16:38
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-27 kl. 15:31
|
|
LolFeelings
Elev |
12 aug, 2012 16:39 |
|
Måntass
Elev |
12 aug, 2012 16:39 |
|
LolFeelings
Elev |
12 aug, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Älskar verkligen Elias...tänker mig honom liksom såhär: http://images4.fanpop.com/image/photos/21000000/Dominik-sala-samobojcow-suicide-room-21097234-640-373.jpg
12 aug, 2012 19:10 |
|
Clementin
Elev |
Öh, är jag typ den enda som har Minoo som favorit...?
12 aug, 2012 19:43 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Clementin: Öh, är jag typ den enda som har Minoo som favorit...? Jag gillade henne i början men det är intressantare att läsa om de mer bråkiga, populära, o.s.v. när det ändras för dem ~MY TUMBLR~ 12 aug, 2012 19:45 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Clementin: Öh, är jag typ den enda som har Minoo som favorit...? Uswch..... Jag gillar henne inte alls. Till och med hoppas att hon ska dö! (vilket hon tyvärr nog inte kommer att göra) Men hon och Anna-Karin får gärna vara lite av nästa offer för mig... gör ingenting... 12 aug, 2012 19:50 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: THIIIIS!Skrivet av Clementin: Öh, är jag typ den enda som har Minoo som favorit...? Uswch..... Jag gillar henne inte alls. Till och med hoppas att hon ska dö! (vilket hon tyvärr nog inte kommer att göra) Men hon och Anna-Karin får gärna vara lite av nästa offer för mig... gör ingenting...
12 aug, 2012 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen