Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
15 aug, 2012 11:12 |
|
dillen99
Elev |
Okej! Men vart bor du? Man mikham to ra dar aghosh giram <3 15 aug, 2012 11:32 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av dillen99: Okej! Men vart bor du? Jag bor i uppsala!!!! ♥ Min tumblr
15 aug, 2012 11:32 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
15 aug, 2012 11:35 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av dillen99: Okej! Men vart bor du? Jag bor i uppsala!!!! ♥ Oj det är inte så långt ifrån mig ju! Hg bor i Enköping! Vi kanske skulle kunna träffas någon gång! Då kanske luna99vill följa med? Man mikham to ra dar aghosh giram <3 15 aug, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av dillen99: Okej! Men vart bor du? Jag bor i uppsala!!!! ♥ Oj det är inte så långt ifrån mig ju! Hg bor i Enköping! Vi kanske skulle kunna träffas någon gång! Då kanske luna99vill följa med? Jaaaaaaa!! ♥♥♥♥♥♥ Jag vill krama henne och aldrig släppa taget!!! ♥♥♥♥♥♥♥ 15 aug, 2012 13:08 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av dillen99: Okej! Men vart bor du? Jag bor i uppsala!!!! ♥ Oj det är inte så långt ifrån mig ju! Hg bor i Enköping! Vi kanske skulle kunna träffas någon gång! Då kanske luna99vill följa med? Jaaaaaaa!! ♥♥♥♥♥♥ Jag vill krama henne och aldrig släppa taget!!! ♥♥♥♥♥♥♥ JA gud ja!! Tar ju bara en timme med buuuuss! Min tumblr
15 aug, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av dillen99: Okej! Men vart bor du? Jag bor i uppsala!!!! ♥ Oj det är inte så långt ifrån mig ju! Hg bor i Enköping! Vi kanske skulle kunna träffas någon gång! Då kanske luna99vill följa med? Jaaaaaaa!! ♥♥♥♥♥♥ Jag vill krama henne och aldrig släppa taget!!! ♥♥♥♥♥♥♥ JA gud ja!! Tar ju bara en timme med buuuuss! Ja, vi borde planera nån träff vi tre!!!! 15 aug, 2012 13:34 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av dillen99: Okej! Men vart bor du? Jag bor i uppsala!!!! ♥ Oj det är inte så långt ifrån mig ju! Hg bor i Enköping! Vi kanske skulle kunna träffas någon gång! Då kanske luna99vill följa med? Jaaaaaaa!! ♥♥♥♥♥♥ Jag vill krama henne och aldrig släppa taget!!! ♥♥♥♥♥♥♥ JA gud ja!! Tar ju bara en timme med buuuuss! Ja, vi borde planera nån träff vi tre!!!! Jaa! Det skulle vara kul ♥ Min tumblr
15 aug, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av dillen99: Okej! Men vart bor du? Jag bor i uppsala!!!! ♥ Oj det är inte så långt ifrån mig ju! Hg bor i Enköping! Vi kanske skulle kunna träffas någon gång! Då kanske luna99vill följa med? Jaaaaaaa!! ♥♥♥♥♥♥ Jag vill krama henne och aldrig släppa taget!!! ♥♥♥♥♥♥♥ JA gud ja!! Tar ju bara en timme med buuuuss! Ja, vi borde planera nån träff vi tre!!!! Jaa! Det skulle vara kul ♥ Jaaa!!♥ 15 aug, 2012 13:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen