gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
slingeravans
Lusianna 20 aug, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Draco
26 aug, 2012 15:28 |
|
Pryda
Elev |
Draco tycker jag är väldigt intressant och spännande, hade gärna följt honom under hans 7 år på Hogwarts.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 26 aug, 2012 22:35 |
|
hyperion
Elev |
Jag anser inte Draco som ond, inte alls. En aning självisk och väldigt vilse, men absolut inte ond. Just wanted to say that.
Annars diggar jag Bellatrix väldigt hårt! ![]()
26 aug, 2012 23:50 |
|
Draconifors
Elev |
(Anser inte Draco som ond, bara rädd och vilsen)
Men jag gillar Voldemort, och Bellatrix! Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 27 aug, 2012 06:36 |
|
emmasagman
Elev |
det känns som draco är på den oda sidan pga hans förflutna, han är snarare rädd och tror att han själv hade valt att gå över tills harrys sida
27 aug, 2012 09:27 |
|
Ginny9
Elev |
jag gillar draco malfoy
ginny forever:) 27 aug, 2012 12:51 |
|
Borttagen
|
bella och voldy
27 aug, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Draco
27 aug, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Draco ofc
28 aug, 2012 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen