Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
HERREGUD ERICA!!!
DU SKRIVER FÖR BRA, ALLDELES FÖR BRA!!! Ja, här kommer min (Vanligtvis) ganska långa kommentar. Du skriver för bra för att du skulle kunna vara mänsklig, men så klart vet jag att du är det. Själv har jag alltid haft svårt att skriva om kärlek och sånt, och du gör det så bra att det inte går att beskrivas i ord! ♥ Det enda kapitlet jag hade om kärlek var svårt nog för mig att skriva, jag kan inte skriva om sånt, men du gör det som en dans, och jag älskar det!!!♥♥♥ Måste bara förtyda vad jag försöker säga, jag älskar det sättet du skriver på, älskar din ff. Du har tydliga och bra karaktärer. Jag ♥ din ff!!!♥♥♥ ![]()
2 apr, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: HERREGUD ERICA!!! DU SKRIVER FÖR BRA, ALLDELES FÖR BRA!!! Ja, här kommer min (Vanligtvis) ganska långa kommentar. Du skriver för bra för att du skulle kunna vara mänsklig, men så klart vet jag att du är det. Själv har jag alltid haft svårt att skriva om kärlek och sånt, och du gör det så bra att det inte går att beskrivas i ord! ♥ Det enda kapitlet jag hade om kärlek var svårt nog för mig att skriva, jag kan inte skriva om sånt, men du gör det som en dans, och jag älskar det!!!♥♥♥ Måste bara förtyda vad jag försöker säga, jag älskar det sättet du skriver på, älskar din ff. Du har tydliga och bra karaktärer. Jag ♥ din ff!!!♥♥♥ Aww, du fattar inte hur mycket det betyder. Det är sånna underbara komentarer som du - och ALLA NI skriver som får mig att bara skriva mer och mer. Ni är bäst. ♥ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så nu vet ni.. ♥ ![]() 2 apr, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Ingen kan hata dig, Erica, du skriver som en gud och ser ut som en också! ♥ (It means you're beauuuuuuuuuuuuuuuuutiful! ♥)
2 apr, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ingen kan hata dig, Erica, du skriver som en gud och ser ut som en också! ♥ (It means you're beauuuuuuuuuuuuuuuuutiful! ♥) haha, tack ♥ 2 apr, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Så..... Jättebra!!!!!
2 apr, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
(sorry, dåligt ordförråd här just nu) BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSTTTTT
2 apr, 2012 20:11 |
|
Sara Malfoy
Elev |
mera
Once A Slytherin , Always A Slytherin. ♥ min FF a dramione story - http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17437&page=1#p954102 2 apr, 2012 20:34 |
|
96hpevanescence
Elev |
2 apr, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ingen kan hata dig, Erica, du skriver som en gud och ser ut som en också! ♥ (It means you're beauuuuuuuuuuuuuuuuutiful! ♥) haha, tack ♥ Varsegoooooe! ♥ 2 apr, 2012 21:00 |
|
Angelina
Elev |
3 apr, 2012 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen