vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
26 jan, 2012 13:26 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^Haha xD
speech! 26 jan, 2012 14:03 |
|
Boba
Elev |
Avlopp = äckligt
Dadel = äckligt Ostkaka = gott Såpa = äckligt Diesel = äckligt 26 jan, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Honungsöl
96% tycker om den här smaken! Gott Fisköga 5% tycker om den här smaken! Inte gott Margarin 24% tycker om den här smaken! Inte gott Vitpeppar 30% tycker om den här smaken! Inte gott ärtor 45% tycker om den här smaken! Gott 26 jan, 2012 16:35 |
|
Igelkotte
Elev |
Hallonsoda
Löv Läder Enbär Lutfisk Läder.. WTF >.< Hallonsoda och Enbär är väl okej Epictimeeee :D Echoice14812 på Pottermore! :3 26 jan, 2012 17:29 |
|
Knizzlare
Elev |
26 jan, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Hamburgare
88% tycker om den här smaken! Papaya 52% tycker om den här smaken! Avundsjuka 20% tycker om den här smaken! Avokado 49% tycker om den här smaken! Spad 27% tycker om den här smaken! 26 jan, 2012 21:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
snart kan man köpa igen
speech! 26 jan, 2012 21:44 |
|
prongs
Elev |
haha, jag sitter åxå å väntar hehe Kebab 75% tycker om den här smaken! Socker 94% tycker om den här smaken! Polyjuice 42% tycker om den här smaken! Chokladglass 100% tycker om den här smaken! Oliv 42% tycker om den här smaken! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 26 jan, 2012 23:27 |
|
adliitam
Elev |
hmm jag fick lingongrova, sockerdricka, och sen minns jag inte XD
EDIT: scones och vitchoklad också och tror att den sista var fisköga! ![]() ![]()
27 jan, 2012 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen