Hemligheter kan inte gömmas för alltid
Forum > Fanfiction > Hemligheter kan inte gömmas för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AndromedaBlack
Elev |
Gillar vissa av namnen, ( Cassia, Zelina, Eliza, Lavina) men jag kan inte bestämma mig...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 7 jan, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Av dom du sa så tycker jag Eliza.
7 jan, 2012 16:19 |
|
AnMel
Elev |
Skulle nästan vilja säga att du inte ska använda Cassia - för jag tyckte om det extremt och skulle vilja använda det själv.. xD
Men det är ju inte upp till mig. Exchange [SV] | The 1D-games 7 jan, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
Tycker inte du ska ta för nytt namn. Det ska vara ett gammalt namn. Dom passar in.
7 jan, 2012 16:20 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag gillar Lavina, men som AnMel sa så beror det ju lite på hur karaktären är vad som passar.
7 jan, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Fast det skulle vara bäst med ett dubbelnamn tycker jag [:
7 jan, 2012 16:21 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Skriv vilket av namnen ni gillar mest
Asia Alyssa Islima Selene Thalia Echo Lilith Phoebe Theia Tealia Carlyne Cassia http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 7 jan, 2012 16:22 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av AndromedaBlack: Skriv vilket av namnen ni gillar mest Asia Alyssa Islima Selene Thalia Echo Lilith Phoebe Theia Tealia Carlyne Cassia Vet ju inte alls vad det är för karaktär, och vad som passar. Men om man bara ska gå efter namnen, så Tealia tror jag. Det låter så fint. 7 jan, 2012 16:24 |
|
AnMel
Elev |
Om jag fick bestämma skulle din nya karaktär få heta Echo. Det känns rätt tufft.
Men om karaktären är lite "mjukare" så tror jag att Lilith skulle passa. Exchange [SV] | The 1D-games 7 jan, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag gillar inte namnet bäst av dom men jag tror namnet skulle passa. Carlyne.
7 jan, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen