Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 26 27 28 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av mine:
Okeejdåå jag är väl glömsk oxå då....
Tänka sig. Det hade jag nästan glömt bort sedan igår...

25 nov, 2011 12:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
men Luna.Lovegood, då! Du kan ju inte bäretta mines hemlis! Hihiiiii ^^

Det är lungt. Jag ska inte göra det. Det är ju bara du som vet den, så jag tror nog att du får göra det...


Haha xD

25 nov, 2011 14:52

Rose Weasley
Elev

Avatar


Hej! Jag kan vara med Men kom ihåg att det är 2 mellan rum mellan Rose och Weasley

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_ls06oi1UEI1qazhb2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lzpzspiDTt1r3z0fko6_250.gif

25 nov, 2011 16:28

Susan Bones :D
Elev

Avatar


Jag vill också vara med

I'm a real Hufflepuff, and proud of it.

25 nov, 2011 16:40

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Uppskrivna.
Om ingen gör något åt att jag blir bombad med snöbollar av en bugg som hete kallar sig 54, och som gör att jag inte kan trycka på radera knappen utan att radera allt, så skriver jag nog inget långt på ett tag. Bara så ni vet.

26 nov, 2011 22:52

Borttagen

Avatar


Luna.Lovegood, gå in på DEN HÄR länken, där står det svar på buggen. :'

26 nov, 2011 22:56

Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Finns det plats för mig med?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

27 nov, 2011 11:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Uppskrivna.
Om ingen gör något åt att jag blir bombad med snöbollar av en bugg som hete kallar sig 54, och som gör att jag inte kan trycka på radera knappen utan att radera allt, så skriver jag nog inget långt på ett tag. Bara så ni vet.


Du kan ju skriva i Word! Det gör inget om det inte kommer nån färg på namnen, i fall det blir för krångligt att fixa det. Men det funkar nog ändå, hoppas jag c: Jag tror att det fixar sig c:

27 nov, 2011 11:58

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna.Lovegood, gå in på DEN HÄR länken, där står det svar på buggen. :'
Tack, nu fungerar det.

Skrivet av Sarza Slytherin:
Finns det plats för mig med?
Uppskriven

Och nu ska det äntligen komma ett till kapitel. Det kan bli lite galet (mer än vanligt), för jag har inte listan på karaktärer här, men hoppas det går ändå. Det kan bli lite tokigt, med vilka som vet vad, och hur ni varit inblandade på olika sätt i de närmaste kapitlena. Men jag tror jag har lite koll nu när jag har läst igenom...
Det kan också bli lite galet med existerande trådar, eftersom jag aldrig kollat i gryffindors sällskapsrum.
Hur som helst så kör vi med jultemat ett tag nu (börjar nog i nästa kap). Vet inte hur länge.
--------------------------------------------------------
Hermione Granger tyckte att hon hade kommit tillräckligt långt nu. Hon var fjärdeårselev, och hade 400 inlägg. Hon hade kvastar för ett helt quidditchlag, alla sorters drakar, 200 chokladgrodekort och massor av galeoner. Det hade tagit tid, men det var värt det. Så nu hade hon börjat titta mer noga i sällskapsrummet, efter mycket tid i andra forum. Hon började att titta igenom lite olika lektrådar. Sedan kollade hon några andra trådar, som verkade viktiga att känna till. Men sedan läste hon igenom en tråd där de diskuterade de stulna poängen. Det hade gått ett bra tag, men ingen hade riktigt släppt ämnet. Det såg ut som ganska oskyldiga kommentarer till att börja med. Men sedan hade det börjat diskuteras om något som ABSOLUT inte fick bli känt. Någon hade spridit att det var Bombarda som låg bakom, och att hon skickat ett hotbrev.
Just då struntade hon i att hon hade ny identitet. Det kunde inte vara värre än att hon fick skapa en till.
"Vänta bara, mine", mumlade hon. "Vänta bara"

27 nov, 2011 17:39

Borttagen

Avatar


AWESOME!

27 nov, 2011 17:45

1 2 3 ... 26 27 28 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.