Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
![]() Blev lite konstig vinkel på det hela, haha, tog int rätt ovanifrån. ![]() Ska fixa till ena armen lite bättre också ^^ Ingen av dem är klara XD 12 jun, 2012 11:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: ![]() Blev lite konstig vinkel på det hela, haha, tog int rätt ovanifrån. ![]() Ska fixa till ena armen lite bättre också ^^ Ingen av dem är klara XD Snygga 12 jun, 2012 12:45 |
|
Itarildë
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet ROWLING VAD SNYGG! Har skolavslutning idag... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet Wait a second... Har du ritat den!? Den ser ju fotograferad ut o_o Jäklar vad du är duktig, säger jag bara. SKITFIN ♥ Shit vad glad jag blir haha, tack så mycket!!! ♥
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
12 jun, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
love it
12 jun, 2012 13:29 |
|
hegga
Elev |
Skrivet av Itarildë: jag önskar att jag kan rita så där bra Skrivet av mican00: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet super fint jag önskar att jag okså kunde rita ROWLING VAD SNYGG! Har skolavslutning idag... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet Wait a second... Har du ritat den!? Den ser ju fotograferad ut o_o Jäklar vad du är duktig, säger jag bara. SKITFIN ♥ Shit vad glad jag blir haha, tack så mycket!!! ♥ 12 jun, 2012 14:04 |
|
Itarildë
Elev |
Skrivet av hegga: Skrivet av Itarildë: jag önskar att jag kan rita så där bra Skrivet av mican00: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet super fint jag önskar att jag okså kunde rita ROWLING VAD SNYGG! Har skolavslutning idag... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet Wait a second... Har du ritat den!? Den ser ju fotograferad ut o_o Jäklar vad du är duktig, säger jag bara. SKITFIN ♥ Shit vad glad jag blir haha, tack så mycket!!! ♥ Det är inte så svårt egentligen... jag har lärt mig väldigt mycket av att titta på olika youtubeklipp :3
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
12 jun, 2012 14:39 |
|
hegga
Elev |
Skrivet av Itarildë: Skrivet av hegga: Skrivet av Itarildë: jag önskar att jag kan rita så där bra Skrivet av mican00: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet ok super fint jag önskar att jag okså kunde rita ROWLING VAD SNYGG! Har skolavslutning idag... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet Wait a second... Har du ritat den!? Den ser ju fotograferad ut o_o Jäklar vad du är duktig, säger jag bara. SKITFIN ♥ Shit vad glad jag blir haha, tack så mycket!!! ♥ Det är inte så svårt egentligen... jag har lärt mig väldigt mycket av att titta på olika youtubeklipp :3 12 jun, 2012 14:50 |
|
J.k
Elev |
http://baronessan96.deviantart.com/art/Julia2-296188335?q=gallery%3Abaronessan96%2F34593968&qo=12
en bild av min kanin Julía Magi, Mod och massor av Tårar 12 jun, 2012 23:57 |
|
Itarildë
Elev |
Skrivet av J.k: http://baronessan96.deviantart.com/art/Julia2-296188335?q=gallery%3Abaronessan96%2F34593968&qo=12 en bild av min kanin Julía Gud vilken fin!! ♥
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
13 jun, 2012 00:46 |
|
J.k
Elev |
Skrivet av Itarildë: Skrivet av J.k: http://baronessan96.deviantart.com/art/Julia2-296188335?q=gallery%3Abaronessan96%2F34593968&qo=12 en bild av min kanin Julía Gud vilken fin!! ♥ tack^^ här är en bild jag har ritat med stålspetspenna och tush -->http://baronessan96.deviantart.com/art/Garbage-303477588?q=gallery%3Abaronessan96%2F34593968&qo=3 Magi, Mod och massor av Tårar 13 jun, 2012 10:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen