Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
Jag log och gick naken in i badrummet för att sminka mig, efter det så gick jag och hämtade ett par jeansshorts och en ett tunt rött tajt linne.
26 aug, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
Jag klädde på mig och gick till köket och gjorde lite frukost
" Frukost!" Sa jag
Jag satte mig ner och åt
26 aug, 2013 16:15
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
Jag åt fort upp, jag skulle ge alla bebisarna mjölk och sen skulle jag väcka Peter
26 aug, 2013 16:20
|
|
Borttagen
|
jag kan gå till tant Hilda med barnen i dag'' föreslog jag för kelly
26 aug, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
" Nä, dom behöver vara med din far!" Sa jag
Jag tog upp Shunny och Ichigo, dom fick amma ur ett varsitt bröst
26 aug, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
''okej'' sa jag och kollade mot kelly
26 aug, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
" Du kan väl klä på Peter så kör jag honom till dagis " sa jag
26 aug, 2013 16:33
|
Du får inte svara på den här tråden.