Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på hon och ville pussa hon.
1 dec, 2013 09:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Det dunkade i huvudet
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 10:46 |
|
Borttagen
|
Jag la en lapp bredvid hon och gick.
1 dec, 2013 10:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Någon skakade mig
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 10:55 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte gå tillbaka, men när jag skulle öppna ändrade jag mig och gick därifrån.
1 dec, 2013 11:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag öppnade ögonen och stirrade upp i Dracos ansikte. Han log. ''Det där brevet... Det var inte jag som skickade det. Det var pappa.''
Jag nickade. ''Så betyder det...?'' jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 13:24 |
|
Borttagen
|
(Queen Boo, kan du stryka mig? Och ginny 23 kanske inte kommer vara med mer)
(ginny 23 lånar Lils användare nu och rollar Sarah) Jag har ont i huvudet. Jag minns inte vad som hände efter Dumbledores kontor. Det är mörkt. 1 dec, 2013 13:31
Detta inlägg ändrades senast 2013-12- 1 kl. 14:03
|
|
Queen Boo
Elev |
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 13:55 |
|
Borttagen
|
(Tappade lösenordet
1 dec, 2013 14:05 |
|
Queen Boo
Elev |
(jaha...
jag är jättecoolig älska mig plz 1 dec, 2013 14:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen