Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
2 okt, 2012 16:39 |
|
EmahS
Elev |
2 okt, 2012 16:55 |
|
Savi
Elev |
2 okt, 2012 17:07 |
|
EmahS
Elev |
Min med men först så ska jag ut och gå en runda nu! så är jag mer värd att sitta och nörda låtarna hela kvällen sen
2 okt, 2012 17:09 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Min med men först så ska jag ut och gå en runda nu! så är jag mer värd att sitta och nörda låtarna hela kvällen sen Spotify i mobilen??
2 okt, 2012 17:10 |
|
APELSiiN
Elev |
OMG, kollade nu och jag har GYHAB, Mine, The Scientist, ACWDYG och alla från avsnitt 1!! ohoh eller vänta har alla på spotify, för jag har de på datorn och då hittar jag ju de på spotify.. ÅH VARFÖR KOM JAG INTE PÅ DET INNAN?? ![]()
2 okt, 2012 17:20 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: OMG, kollade nu och jag har GYHAB, Mine, The Scientist, ACWDYG och alla från avsnitt 1!! ohoh eller vänta har alla på spotify, för jag har de på datorn och då hittar jag ju de på spotify.. ÅH VARFÖR KOM JAG INTE PÅ DET INNAN?? hahah Jag älskar the scientist dock. Blev ju as bra. Spoiler: Tryck här för att visa!
2 okt, 2012 17:21 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Min med men först så ska jag ut och gå en runda nu! så är jag mer värd att sitta och nörda låtarna hela kvällen sen Spotify i mobilen?? Har spotify i mobilen, men jag gick med mamma. Så det hade inte varit så socialt kanske. hehe Men NU
2 okt, 2012 17:58 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Min med men först så ska jag ut och gå en runda nu! så är jag mer värd att sitta och nörda låtarna hela kvällen sen Spotify i mobilen?? Har spotify i mobilen, men jag gick med mamma. Så det hade inte varit så socialt kanske. hehe Men NU Jaha ja XD Åååååh, geeeking. Är så rädd för att lyssna sönder typ It's time nu dock. OMG! Stop me from listening to it!!!
2 okt, 2012 18:08 |
|
EmahS
Elev |
Savi can't help you!
för jag kommer göra samma sak... alla låtarna utom Americano/Dance Again landade i min favoritspellista med glee-låtar. men den ligger i min spellistan med alla glee-låtar hehe
2 okt, 2012 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen