Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rupert_grint
Elev |
men vadå spam1!?!?!!?!?!? bara för att man snackar??
"Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 16 jan, 2012 20:26 |
|
juliaweasly
Elev |
Men alla får ju vara med i Den!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
16 jan, 2012 20:27 |
|
rupert_grint
Elev |
elr huur!
"Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 16 jan, 2012 20:27 |
|
juliaweasly
Elev |
Konstigt!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
16 jan, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rupert_grint: men vadå spam1!?!?!!?!?!? bara för att man snackar?? Ja, det räknas som spam om man bara pratar med en enskild person i forumet. Om man vill skriva med en speciell person så är det meddelanden som gäller, det är väll inte så svårt? Vill dessutom tipsa er att läsa reglerna också, så att ni vet vad som gäller här på mugglis. 16 jan, 2012 20:29 |
|
rupert_grint
Elev |
alla får ju vara med o snacka!
"Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 16 jan, 2012 20:29 |
|
juliaweasly
Elev |
Weird!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
16 jan, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rupert_grint: alla får ju vara med o snacka! Då är det inte spam, bara tråden har något syfte och att det inte finns en liknande tråd. Men du skrev att du skulle starta en tråd för bara er två, och då räknas det som spam. 16 jan, 2012 20:31 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av rupert_grint: alla får ju vara med o snacka! Då är det inte spam, bara tråden har något syfte och att det inte finns en liknande tråd. Men du skrev att du skulle starta en tråd för bara er två, och då räknas det som spam. .. Håller *motvilligt* med Ekkiis, det är så det fungerar tyvärr. =( Kan inte vi bara fortsätta nu? Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 17 jan, 2012 06:17 |
|
Borttagen
|
^ Jo, det tycker jag att vi ska.
PUM ska på språkresa i sommar? 17 jan, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen