@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Newt's Niffler
Elev |
Varför är jag vaken nu??...
9 sep, 2019 02:16 |
|
Nymphie
Elev |
Det är en sak jag inte fattar:
Jag har gott om tid, sen tar jag det lugnt i kanske 10 minuter, och plötsligt har jag inte alla gott om tid
9 sep, 2019 08:47 |
|
Solkatten
Elev |
Får åka bil i två timmar nu innan vi kommer hem igen. Ska bli skönt att komma hem efter två nätter hemifrån. Vi har varit hos min storebror och hans flickvän hela helgen. Vår yngsta katt har aldrig varit utan oss såhär länge, han tycker ju inte om när vi bara är borta en hel dag. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2019 09:22 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Solkatten: Får åka bil i två timmar nu innan vi kommer hem igen. Ska bli skönt att komma hem efter två nätter hemifrån. Vi har varit hos min storebror och hans flickvän hela helgen. Vår yngsta katt har aldrig varit utan oss såhär länge, han tycker ju inte om när vi bara är borta en hel dag. xD Brukar få en redig utskällning av min ena katt när jag kommer hem efter att ha sovit borta en natt. <\3 9 sep, 2019 09:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Nymphie: Det är en sak jag inte fattar: Jag har gott om tid, sen tar jag det lugnt i kanske 10 minuter, och plötsligt har jag inte alla gott om tid Var det jag som skrev det där eller? för det där är SÅ jag! SÅ mycket jag ! xD 9 sep, 2019 11:27 |
|
Solkatten
Elev |
Borta bra men hemma bäst. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2019 12:54 |
|
Umiety
Elev |
Nu har jag gjort min första frilansproduktion. Det blev ett intro till Schackpodden
9 sep, 2019 13:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Solkatten: Får åka bil i två timmar nu innan vi kommer hem igen. Ska bli skönt att komma hem efter två nätter hemifrån. Vi har varit hos min storebror och hans flickvän hela helgen. Vår yngsta katt har aldrig varit utan oss såhär länge, han tycker ju inte om när vi bara är borta en hel dag. xD Brukar få en redig utskällning av min ena katt när jag kommer hem efter att ha sovit borta en natt. <\3 På vilket sätt skäller katten ut dig? Vi har tre katter hemma men istället för att bli arga blir de glada över att se oss och vill ha gos. Vår yngsta katt som jag aldrig har varit borta så länge ifrån brukar ju dessutom sova mycket i min säng. Folk som säger att katter inte saknar människor bara ljuger och kan absolut ingenting om katter. De har säkert inte någon själv. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 sep, 2019 15:13 |
|
Lazarus
Prefekt |
Istället för att göra klart mina uppgifter så sitter jag här och försöker planera min Halloweenfest... Det enda jag har bestämt hittills, ish, är datum
9 sep, 2019 17:05 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Kan någon hjälpa mig att hitta på en nyhet angående att vara på flykt, ska göra ett repotage om det i skolan.
(måste inte vara en riktig nyhet) svar så snabbt som möjligt 9 sep, 2019 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen