@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Klaestron: Testar att laga egna falaflar! Jag läste elefanter.... Var dina elefanter trasiga? Nä alla elefanter är och var hela. falafeln blev väldigt vitlökiga Peeewww. Det hade varit synd om elefanterna annars! Varför stava rätt när man kan stava fel? 8 sep, 2019 20:37 |
|
Naiive
Elev |
Hela helgen är slut nu...
Gissa vem som inte gjort något av det hon skulle ha gjort till skolan nästa vecka? ;__; 8 sep, 2019 20:53 |
|
Nourisen
Elev |
Jag borde mata mina drakar men jag orkar inte, önskar att man typ kunde anställa Hagrid som drakvakt i hans djuraffär i en månad för typ 100-300 galleoner.
8 sep, 2019 21:07 |
|
Lunan95
Elev |
Skrivet av Nourisen: Jag borde mata mina drakar men jag orkar inte, önskar att man typ kunde anställa Hagrid som drakvakt i hans djuraffär i en månad för typ 100-300 galleoner. Det låter som en lovande idea. Undrar om man ska skriva och fråga om man kan fixa det.
"Statement begins..."
8 sep, 2019 21:09 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Nourisen: Skulle vara skönt, men om man har mycket galloner så kan man ju bara betala det varje månad och då blir det ju inte direkt så att man måste vara aktiv för att de inte ska dö och då tappt de ju lite sin funktion Jag borde mata mina drakar men jag orkar inte, önskar att man typ kunde anställa Hagrid som drakvakt i hans djuraffär i en månad för typ 100-300 galleoner. Om man tänker på topplistan till exempel så skulle ju man i princip kunna köpa sig en plats där, istället för att varje dag mata sin drake och ge den all kärlek den förtjänar ![]()
8 sep, 2019 21:16 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Mitt liv just nu: zoomar in så långt det går på 4 jättar på Clash of Clans och studerar dem i ett par minuter för märkte att de två påsydda lapparna jättarna har på sin tröja satt på olika ställen på 2 av jättarna jämfört med de andra 2. Jag spenderade då ett par minuter för att studera om varje jätte faktiskt hade sina två påsydda lappar på samma ställen och ifall de stannade kvar där eller om de bytte plats beroende på hur jätten stod.
Resultatet visar att från en vinkel så var lappen på ryggen på vänster sida och lappen på bröstet höger sida men när samma jätte gick runt lite märkte jag helt plötsligt att den hade lappen på ryggen på höger sida och lappen på bröstet på vänster sida. För alla som inte visste alltså, så vet ni det nu.
8 sep, 2019 21:24 |
|
Reverus
Elev |
Någon som går/gått på äventyrsgymnasiet i Älvdalen (Dalarna) som tycker det är bra. Ngn som känner ngn som pluggar/pluggade där?
Jag Bor ju 2 mil söder om Stockholm och vill till det gymnasiet - så skulle bli internatboende om jag kunde komma in där. ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 8 sep, 2019 21:40 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Jag kom precis på att Sverige-Norge spelar nu... Landslagsuppehåll är så långtråkigt. Men ja, jag antar att de är nödvändiga
8 sep, 2019 21:51 |
|
Reverus
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: hejar på 1. Danmark 2 Norge 3. Sverige Jag kom precis på att Sverige-Norge spelar nu... Landslagsuppehåll är så långtråkigt. Men ja, jag antar att de är nödvändiga ~ Life is a lie, the death is the only truth ~ 8 sep, 2019 22:02 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Reverus: Någon som går/gått på äventyrsgymnasiet i Älvdalen (Dalarna) som tycker det är bra. Ngn som känner ngn som pluggar/pluggade där? Jag Bor ju 2 mil söder om Stockholm och vill till det gymnasiet - så skulle bli internatboende om jag kunde komma in där. Jag tror att det är en fantastisk upplevelse! Hade inte ens hört talas om det innan jag läste ditt inlägg men jag tror absolut att det är mycket roligare än ett vanligt gymnasium. Har en kompis som gick äventyrslinje i Stockholm och han trivdes iaf. Och jag tycker inte att du ska skrämmas av att bo på boende, har en annan kompis som stog över rymdgymnasiet i Luleå för att hon inte kunde flytta hemifrån och hon ångrade sig jättemycket. Om du verkligen vill börja där, GO FOR IT! ![]() 8 sep, 2019 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen