@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av MerlinsBeard: Den serien går på tv just nu :p Dem är i början tror jag.. Jag ser lite med mina äldre brukare haha Dem kollar på den varje gång Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Ithrenniel: Downton Abbey-filmen har premiär om mindre än en vecka!!!! Och jag har fortfarande TRE SÄSONGER jag måste hinna se tills dess! Hur ska detta gå?? SHIT JUSTE JAG MÅSTE SE FÄRDIGT!!! MEN JAG HAR TAPPAT BORT SKIVAN! Jag vet inte om jag är redo asså. Jag har ju sett allting men det var för typ 4 år sen så har ju ändå glömt jättemycket x) men sen finns de väl typ ingenstans att se på, på nån av streamingtjänsterna alltså, så inte blivit att jag kollat om Jaha, kollar aldrig på tv XD men fanns inga sändningar med det enligt tv.nu
8 sep, 2019 10:40 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Zora: Skrivet av MerlinsBeard: Den serien går på tv just nu :p Dem är i början tror jag.. Jag ser lite med mina äldre brukare haha Dem kollar på den varje gång Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Ithrenniel: Downton Abbey-filmen har premiär om mindre än en vecka!!!! Och jag har fortfarande TRE SÄSONGER jag måste hinna se tills dess! Hur ska detta gå?? SHIT JUSTE JAG MÅSTE SE FÄRDIGT!!! MEN JAG HAR TAPPAT BORT SKIVAN! Jag vet inte om jag är redo asså. Jag har ju sett allting men det var för typ 4 år sen så har ju ändå glömt jättemycket x) men sen finns de väl typ ingenstans att se på, på nån av streamingtjänsterna alltså, så inte blivit att jag kollat om Jaha, kollar aldrig på tv XD men fanns inga sändningar med det enligt tv.nu Skrivet av MerlinsBeard: minns ej vilken dag men går mitt på ljusa dagen Skrivet av Zora: Skrivet av MerlinsBeard: Den serien går på tv just nu :p Dem är i början tror jag.. Jag ser lite med mina äldre brukare haha Dem kollar på den varje gång Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Ithrenniel: Downton Abbey-filmen har premiär om mindre än en vecka!!!! Och jag har fortfarande TRE SÄSONGER jag måste hinna se tills dess! Hur ska detta gå?? SHIT JUSTE JAG MÅSTE SE FÄRDIGT!!! MEN JAG HAR TAPPAT BORT SKIVAN! Jag vet inte om jag är redo asså. Jag har ju sett allting men det var för typ 4 år sen så har ju ändå glömt jättemycket x) men sen finns de väl typ ingenstans att se på, på nån av streamingtjänsterna alltså, så inte blivit att jag kollat om Jaha, kollar aldrig på tv XD men fanns inga sändningar med det enligt tv.nu ![]()
8 sep, 2019 10:41 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 sep, 2019 11:01 |
|
Frivolt
Elev |
Ska se IT2 ikväll
8 sep, 2019 11:20 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag är inte redo för The Tyrant’s Tomb... Rick sa att den skulle vara värre än The Burning Maze (hur det nu kan vara möjligt).
Men samtidigt orkar jag inte vänta de 16 dagar som är kvar till att boken släpps! GE MIG LIDANDET SÅ ATT DET SNABBT BLIR ÖVERSTÖKAT!!! 8 sep, 2019 11:38 |
|
Scorperion
Elev |
Niiice! ^^ Tänkte ta och skaffa sims själv så jag kan göra en familj av Mal och Evie och deras love child
8 sep, 2019 12:28 |
|
lillamymin
Elev |
Jag måste verkligen (och vill) plugga... men är stenförkyld, har feber och är lagom förvirrad... ingen bra combo
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 8 sep, 2019 13:24 |
|
Salem
Lärare |
8 sep, 2019 15:21 |
|
Frivolt
Elev |
8 sep, 2019 15:52 |
|
Viloss
Elev |
I helgen har jag gjort macarons och American pancakes i helgen! Lyckad bakhelg!
8 sep, 2019 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen