@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
7 sep, 2019 13:31 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag har så mycket träningsvärk!!!! Kan knappt röra mig... Jag hela veckan typ!! xD Så jobbigt men får man inte träningsvärk efter att ha tränat känns det som man verkligen inte gav allt man hade så jag har någon hatkärlek till det hahaha
7 sep, 2019 16:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
Downton Abbey-filmen har premiär om mindre än en vecka!!!! Och jag har fortfarande TRE SÄSONGER jag måste hinna se tills dess! Hur ska detta gå??
![]()
7 sep, 2019 20:30 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Downton Abbey-filmen har premiär om mindre än en vecka!!!! Och jag har fortfarande TRE SÄSONGER jag måste hinna se tills dess! Hur ska detta gå?? SHIT JUSTE JAG MÅSTE SE FÄRDIGT!!! MEN JAG HAR TAPPAT BORT SKIVAN! Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 sep, 2019 20:44 |
|
molnbär
Elev |
Jag badade i havet idag. Det var skitkallt men ganska kul också.
7 sep, 2019 20:48 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
7 sep, 2019 20:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Jag kind off ställde upp på att bli mördad yay det blir kul.
Nämen tydligen ska jag slåss i kanot med paddel mot någon äldre, större och starkare. Jag muckade lite för mycket i en gruppchat+att jag hällt grädde på honom de senaste gångerna vi träffats. ”Vem bjöd ens in det sassy borttappade barnet?” skrev han nyss. Nu hotar han med att starta ett korståg... Vart går mitt liv ens? Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 sep, 2019 21:14 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Ithrenniel: Downton Abbey-filmen har premiär om mindre än en vecka!!!! Och jag har fortfarande TRE SÄSONGER jag måste hinna se tills dess! Hur ska detta gå?? SHIT JUSTE JAG MÅSTE SE FÄRDIGT!!! MEN JAG HAR TAPPAT BORT SKIVAN! Jag vet inte om jag är redo asså. Jag har ju sett allting men det var för typ 4 år sen så har ju ändå glömt jättemycket x) men sen finns de väl typ ingenstans att se på, på nån av streamingtjänsterna alltså, så inte blivit att jag kollat om
7 sep, 2019 23:50 |
|
Emmi
Prefekt |
8 sep, 2019 00:54 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Den serien går på tv just nu :p Dem är i början tror jag.. Jag ser lite med mina äldre brukare haha Dem kollar på den varje gångSkrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Ithrenniel: Downton Abbey-filmen har premiär om mindre än en vecka!!!! Och jag har fortfarande TRE SÄSONGER jag måste hinna se tills dess! Hur ska detta gå?? SHIT JUSTE JAG MÅSTE SE FÄRDIGT!!! MEN JAG HAR TAPPAT BORT SKIVAN! Jag vet inte om jag är redo asså. Jag har ju sett allting men det var för typ 4 år sen så har ju ändå glömt jättemycket x) men sen finns de väl typ ingenstans att se på, på nån av streamingtjänsterna alltså, så inte blivit att jag kollat om ![]()
8 sep, 2019 05:57 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen