@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoserbecomesLover
Elev |
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster love is love 5 sep, 2019 14:53 |
|
azula
Elev |
Skrivet av LoserbecomesLover: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster ……………………………. silence 5 sep, 2019 14:54 |
|
LoserbecomesLover
Elev |
Skrivet av azula: Skrivet av LoserbecomesLover: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster ……………………………. silence förlåtttt jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet love is love 5 sep, 2019 14:56 |
|
Emmi
Prefekt |
5 sep, 2019 14:57 |
|
azula
Elev |
Skrivet av LoserbecomesLover: Skrivet av azula: Skrivet av LoserbecomesLover: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster ……………………………. silence förlåtttt jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet nej jag kan inte dölja min kärlek för dig OCH din bror... jag måste confessa nu.... F my Job... 5 sep, 2019 14:57 |
|
LoserbecomesLover
Elev |
Skrivet av azula: Skrivet av LoserbecomesLover: Skrivet av azula: Skrivet av LoserbecomesLover: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster ……………………………. silence förlåtttt jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet nej jag kan inte dölja min kärlek för dig OCH din bror... jag måste confessa nu.... F my Job... vi pratar om det här imorgon istället, (steeeeeelllltttt) love is love 5 sep, 2019 14:58 |
|
azula
Elev |
Skrivet av LoserbecomesLover: Skrivet av azula: Skrivet av LoserbecomesLover: Skrivet av azula: Skrivet av LoserbecomesLover: VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster ……………………………. silence förlåtttt jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet nej jag kan inte dölja min kärlek för dig OCH din bror... jag måste confessa nu.... F my Job... vi pratar om det här imorgon istället, (steeeeeelllltttt) nej ur blocked now 5 sep, 2019 14:58 |
|
Lazarus
Prefekt |
Musik? Film? Böcker? Har seriöst noll idéer förutom det här... x) Vilken tid blir det förresten? Jag är hemma runt kl 21 idag, ska iväg och öva med teatern! Vill gärna vara med!
5 sep, 2019 15:38 |
|
Zora
Elev |
5 sep, 2019 16:11 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Zora: Fick prova aktupunktur idag o.O Ohh det skulle man behöva! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 sep, 2019 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen