Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26884 26885 26886 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LoserbecomesLover
Elev

Avatar


Skrivet av azula:
jag älskar selmaselmaselma och är innerst inne superkär i henne


VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster

love is love

5 sep, 2019 14:53

azula
Elev

Avatar


Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
jag älskar selmaselmaselma och är innerst inne superkär i henne


VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster

……………………………. silence

5 sep, 2019 14:54

LoserbecomesLover
Elev

Avatar


Skrivet av azula:
Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
jag älskar selmaselmaselma och är innerst inne superkär i henne


VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster

……………………………. silence


förlåtttt

jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet

love is love

5 sep, 2019 14:56

Emmi
Prefekt

Avatar


förslag på teman till klassrummet?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

5 sep, 2019 14:57

azula
Elev

Avatar


Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
jag älskar selmaselmaselma och är innerst inne superkär i henne


VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster

……………………………. silence


förlåtttt

jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet


nej jag kan inte dölja min kärlek för dig OCH din bror... jag måste confessa nu.... F my Job...

5 sep, 2019 14:57

LoserbecomesLover
Elev

Avatar


Skrivet av azula:
Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
jag älskar selmaselmaselma och är innerst inne superkär i henne


VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster

……………………………. silence


förlåtttt

jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet


nej jag kan inte dölja min kärlek för dig OCH din bror... jag måste confessa nu.... F my Job...



vi pratar om det här imorgon istället, (steeeeeelllltttt)

love is love

5 sep, 2019 14:58

azula
Elev

Avatar


Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
Skrivet av LoserbecomesLover:
Skrivet av azula:
jag älskar selmaselmaselma och är innerst inne superkär i henne


VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför har du inte sagt nåttttttt, jag är ju dödskär i din syster

……………………………. silence


förlåtttt

jag älskar ju dig som en vän, men vi kanske inte ska den diskussion här, ska vi inte ringa varndra ikväll istället, är inte du på jobbet


nej jag kan inte dölja min kärlek för dig OCH din bror... jag måste confessa nu.... F my Job...



vi pratar om det här imorgon istället, (steeeeeelllltttt)


nej ur blocked now

5 sep, 2019 14:58

Lazarus
Prefekt

Avatar


Skrivet av Emmi:
förslag på teman till klassrummet?


Musik? Film? Böcker? Har seriöst noll idéer förutom det här... x)
Vilken tid blir det förresten? Jag är hemma runt kl 21 idag, ska iväg och öva med teatern! Vill gärna vara med!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

5 sep, 2019 15:38

Zora
Elev

Avatar


Fick prova aktupunktur idag o.O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F77%2F5d%2Ff9%2F775df9fd36bc651bcc61a1335e351ec8.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fd8%2Fcb%2F87%2Fd8cb872ce143fc21b3c5b0326b438fee.jpg

5 sep, 2019 16:11

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Zora:
Fick prova aktupunktur idag o.O

Ohh det skulle man behöva!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

5 sep, 2019 16:14

1 2 3 ... 26884 26885 26886 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.