@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
4 sep, 2019 21:48 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Salem: Fick typ 61 drag, man orkar inte svara Fick 68 drag pp quifditchspelet.... ![]()
4 sep, 2019 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salem: Fick 68 drag pp quifditchspelet.... Jag har märkt att vi börjar klättra högre på topplistan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2019 22:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: Skrivet av Salem: Fick typ 61 drag, man orkar inte svara Fick 68 drag pp quifditchspelet.... Neeej det är ju jättekul! Då kommer inte quicken avgöra kanske!!! (En minuter senare mitt i skrivandet av en uggla inser jag varöfr jag tyckte jag stavade kvicken fel. Usch. Jag måste sova. Men har sovmorgon imorrn till tolv. Tagga kolla P&P 1995 hela morgonen! Varför stava rätt när man kan stava fel? 4 sep, 2019 22:14 |
|
molnbär
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: Skrivet av Salem: Fick typ 61 drag, man orkar inte svara Fick 68 drag pp quifditchspelet.... Inte för att flexa men jag har fått över 140 drag det är rätt jobbigt att köra alla lol 5 sep, 2019 00:40 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Har använt lypsyl i 8 år, varje dag, ca varje timme. Mina läppar har alltid varit glansiga och återfuktade. För 3 dagar sen valde jag att sluta och ta kontroll över min kropp. Jag har nu levt i missär i 3 dagar med torra, stickande läppar som vill dö. Jag har tom slängt alla mina ca 26 st lypsyl som jag haft på diverse ställen. Help me through this - Pray for Salem Det där hade jag aldrig klarat av... jag har också sjukt torra läppar och behöver alltid lypsyl. Saken är att lypsyl drar ut vätska ur läpparna, dvs hämmar kroppen från att återfukta läpparna själv... Eftersom att de vill att man ska bli beroende av det.. Därför slutade jag.. Vänta nu... Sen när har det hetat lypsyl? Har i hela mitt liv trott att det hetat läppsyl! xD antar att jag aldrig kollat vad det står på och att det tydligen är ett varumärke de få gånger jag använt... lypsyl
5 sep, 2019 00:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Har använt lypsyl i 8 år, varje dag, ca varje timme. Mina läppar har alltid varit glansiga och återfuktade. För 3 dagar sen valde jag att sluta och ta kontroll över min kropp. Jag har nu levt i missär i 3 dagar med torra, stickande läppar som vill dö. Jag har tom slängt alla mina ca 26 st lypsyl som jag haft på diverse ställen. Help me through this - Pray for Salem Det där hade jag aldrig klarat av... jag har också sjukt torra läppar och behöver alltid lypsyl. Saken är att lypsyl drar ut vätska ur läpparna, dvs hämmar kroppen från att återfukta läpparna själv... Eftersom att de vill att man ska bli beroende av det.. Därför slutade jag.. Vänta nu... Sen när har det hetat lypsyl? Har i hela mitt liv trott att det hetat läppsyl! xD antar att jag aldrig kollat vad det står på och att det tydligen är ett varumärke de få gånger jag använt... lypsyl Lypsyl är ett märke. Du vet de blå å vita! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 sep, 2019 07:40 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Har använt lypsyl i 8 år, varje dag, ca varje timme. Mina läppar har alltid varit glansiga och återfuktade. För 3 dagar sen valde jag att sluta och ta kontroll över min kropp. Jag har nu levt i missär i 3 dagar med torra, stickande läppar som vill dö. Jag har tom slängt alla mina ca 26 st lypsyl som jag haft på diverse ställen. Help me through this - Pray for Salem Det där hade jag aldrig klarat av... jag har också sjukt torra läppar och behöver alltid lypsyl. Saken är att lypsyl drar ut vätska ur läpparna, dvs hämmar kroppen från att återfukta läpparna själv... Eftersom att de vill att man ska bli beroende av det.. Därför slutade jag.. Vänta nu... Sen när har det hetat lypsyl? Har i hela mitt liv trott att det hetat läppsyl! xD antar att jag aldrig kollat vad det står på och att det tydligen är ett varumärke de få gånger jag använt... lypsyl Lypsyl är ett märke. Du vet de blå å vita! Jag har alltid skrivit läppsyl, och säger det ff... Men lypsyl är märket ja!
5 sep, 2019 10:29 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Salem: Jag kommer nog fortsätta säga läppsyl antagligen.. xD makes much more senseSkrivet av Tonks/Luna: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Har använt lypsyl i 8 år, varje dag, ca varje timme. Mina läppar har alltid varit glansiga och återfuktade. För 3 dagar sen valde jag att sluta och ta kontroll över min kropp. Jag har nu levt i missär i 3 dagar med torra, stickande läppar som vill dö. Jag har tom slängt alla mina ca 26 st lypsyl som jag haft på diverse ställen. Help me through this - Pray for Salem Det där hade jag aldrig klarat av... jag har också sjukt torra läppar och behöver alltid lypsyl. Saken är att lypsyl drar ut vätska ur läpparna, dvs hämmar kroppen från att återfukta läpparna själv... Eftersom att de vill att man ska bli beroende av det.. Därför slutade jag.. Vänta nu... Sen när har det hetat lypsyl? Har i hela mitt liv trott att det hetat läppsyl! xD antar att jag aldrig kollat vad det står på och att det tydligen är ett varumärke de få gånger jag använt... lypsyl Lypsyl är ett märke. Du vet de blå å vita! Jag har alltid skrivit läppsyl, och säger det ff... Men lypsyl är märket ja!
5 sep, 2019 10:43 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Jag kommer nog fortsätta säga läppsyl antagligen.. xD makes much more sense Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Har använt lypsyl i 8 år, varje dag, ca varje timme. Mina läppar har alltid varit glansiga och återfuktade. För 3 dagar sen valde jag att sluta och ta kontroll över min kropp. Jag har nu levt i missär i 3 dagar med torra, stickande läppar som vill dö. Jag har tom slängt alla mina ca 26 st lypsyl som jag haft på diverse ställen. Help me through this - Pray for Salem Det där hade jag aldrig klarat av... jag har också sjukt torra läppar och behöver alltid lypsyl. Saken är att lypsyl drar ut vätska ur läpparna, dvs hämmar kroppen från att återfukta läpparna själv... Eftersom att de vill att man ska bli beroende av det.. Därför slutade jag.. Vänta nu... Sen när har det hetat lypsyl? Har i hela mitt liv trott att det hetat läppsyl! xD antar att jag aldrig kollat vad det står på och att det tydligen är ett varumärke de få gånger jag använt... lypsyl Lypsyl är ett märke. Du vet de blå å vita! Jag har alltid skrivit läppsyl, och säger det ff... Men lypsyl är märket ja! Men lixom det finns ju läppsyl som inte är av märket lypsyl. Men testa att typ använda bepanthen(tror det stavas så), det är väldigt effektivt. Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 sep, 2019 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen